ΒΑΣΙΛΗΣ ΓΚΑΝΙΑΤΣΑΣ:
Ήταν το καλύτερο βραβείο που έλαβα ποτέ, για την δουλειά μου…

«Το πιο πολύτιμο βραβείο που έλαβα ποτέ», είπε στην «Γ» ο κινηματογραφιστής Βασίλης Γκανιάτσας, όταν του τηλεφωνήσαμε να τον ρωτήσουμε, για την προβολή του ντοκιμαντέρ «το γεφύρι της Άρτας», στις Φυλακές Κορυδαλλού, όπου το ακροατήριο ήταν φυλακισμένοι γενικά, αλλά και οι μαθητές του σχολείου δεύτερη ευκαιρίας.
Η προβολή του ντοκιμαντέρ, έγινε την περασμένη εβδομάδα, μια μέρα μετά την προβολή του ίδιου έργου σε εκδήλωση της Πανηπειρωτικής, αλλά ο αρτινός κινηματογραφιστής θέλησε να την κρατήσει μακριά απ’ την δημοσιότητα, θεωρώντας την συγκεκριμένη εκδήλωση, μια απ’ τις καλύτερες και πιο ζεστές στιγμές, στην πορεία του. Όμως τα παιδιά του σχολείου δεύτερης ευκαιρίας των Φυλακών Κορυδαλλού, είχαν άλλη άποψη και με΄σω των κοινωνικών δικτύων, δημοσίευσαν τις φωτογραφίες, τις οποίες έχει πλέον και η «Γ» στην διάθεσή της.

koridallos-gkaniats-11-a

«Πήγαμε εκεί, με τον Κώστα Τραχανά, μετά από πρόσκληση του Ερυθρού Σταυρού, η οποία πρέπει να ομολογήσω, με ενθουσίασε, μιας και πρώτη φορά θα είχα την ευκαιρία να απευθυνθώ, με την ευαισθησία που απαιτείται, σ’ ένα τέτοιο ειδικό κοινό», λέει ο Βασίλης Γκανιάτσας, που κρατεί ως απολογισμό της προβολής αυτής, το γεγονός ότι οι μικροί μαθητές, που παρακολούθησαν την προβολή, του είπαν πως όταν αποφυλακιστούν θα κάνουν τα αδύνατα δυνατά, για να φτάσουν στην Άρτα και να δουν από κοντά το ιστορικό γεφύρι της Άρτας.
Με περίσσεια ευαισθησίας και η ομιλία του βιβλιοκριτικού Κώστα Τραχανά, ο οποίος αναφέρθηκε στην πορεία του κινηματογραφιστή Βασίλη Γκανιάτσα, την οποία χαρακτήρισε πολύτιμη, αλλά και στην ιστορία του γεφυριού της Άρτας, που είναι αυτή η οποία το κατατάσσει ανάμεσα στα παγκόσμια μνημεία.
Κατενθουσιασμένοι έφυγαν απ’ τις Φυλακές Κορυδαλλού, οι αρτινοί επισκέπτες και συζητώντας μεταξύ τους, έλεγαν πως αυτές είναι εκδηλώσεις με ανθρώπινη ευαισθησία, μιας και το σίγουρο ήταν πως δεν ήταν ανάμεσα στο ακροατήριο, οι γνωστοί δήθεν, που δείχνουν το… ενδιαφέρον τους, για το παγκόσμιο μνημείο, μόνο κατά την διάρκεια ανάλογων εκδηλώσεων. Συμπεριφορές, που πρώτα απ’ όλους πληγώνουν, τους δημιουργούς…
 
Top