Σπάει τη σιωπή της η κόρη του σκοπευτή που σκότωσε 21 ανθρώπους στην πιο καταστροφική επίθεση πριν από 30 χρόνια σε κατάστημα McDonald 's στις ΗΠΑ...



Η Zelia Huberty ήταν μόλις 12 χρονών όταν έμαθε πως ο πατέρας της ήταν ο χειρότερος τρομοκράτης των ΗΠΑ που σκόρπισε τον θάνατο όταν άνοιξε πυρ το 1984 στο San Ysidro. Τριάντα χρόνια αργότερα, η Zelia είναι νοσοκόμα και έχει αφιερώσει τη ζωή της για να αποβάλλει από πάνω της τη λογοκρισία και την καχυποψία που δέχεται εξαιτίας του πατέρα της. Ο James Huberty σκότωσε 21 ανθρώπους, ηλικίας από οκτώ μηνών μέχρι και 74. Τελικά,έπεσε νεκρός από τους αστυνομικούς και άφησε πίσω δύο κόρες, τη 12χρονη Zelia και τη μικρότερη κόρη του, καθώς και τη σύζυγό του.

''Αν θα μπορούσα να πάω πίσω το χρόνο, μάλλον θα είχα σκοτώσει η ίδια τον πατέρα μου πριν από οποιαδήποτε άλλον'' ανέφερε η Zelia. ''Όσο δύσκολο και να μου ήταν, πλέον έχω προχωρήσει τη ζωή μου. Έχω την οικογένεια μου, τους φίλους μου και τη δουλειά μου. Είμαι το ακριβώς αντίθετο από τον πατέρα μου. Είμαι νοσοκόμα γιατί θέλω να βοηθάω τους συνανθρώπους μου, αλλά ήταν και μία ανάγκη για να νιώσω καλύτερα''.

Πηγή: Newsit
 
Top