Πανικός γίνεται στα timelines του facebook με πληρωμένες διαφημίσεις υπέρ του "ΝΑΙ" στο δολοφονικό μνημόνιο που θέλουν να φορτώσουν οι δανειστές στις πλάτες μας.
http://jungle-report.blogspot.gr/
Με λίγα λόγια πέφτει χρήμα, παντού και με κάθε τρόπο, από εταιρείες, κόμματα, πολιτικούς, μέσα ενημέρωσης και διάφορα «δίκτυα» για να πειστεί ο ελληνικός λαός να αυτοκτονήσει.
Ακολουθούν μόνο μερικές από αυτές τις χορηγούμενες διαφημίσεις που σώσαμε σήμερα.
Το ΠΑΣΟΚ πληρώνει για να καλέσει στη συγκέντρωση των «Μένουμε Μνημόνιο»:
Μια σελίδα που αυτοαποκαλείται «Κεντροαριστερά» -«Νεοδεξιά δηλαδή»- διαφημίζει ένα άρθρο από τα «ΝΕΑ», το οποίο προπαγανδίζει το «ΝΑΙ»:
Μια υποψήφια της Νέας Δημοκρατίας, που έως τώρα διαφήμιζε κολλαγόνα και έβριζε την εξέγερση του Πολυτεχνείου κατά της Χούντας, πληρώνει κι αυτή για να έρθει κόσμος στη συγκέντρωση:
Η εφημερίδα «Ημερησία» της οικογένειας Μπόμπολα, πληρώνει για να ενημερωθούμε περί ενός τρομολαγνικού σεναρίου:
Ο Ευριπίδης Στυλιανίδης έδωσε κι αυτός το κατιτίς του για να εμφανιστεί μπροστά μας η επιστολή καταστροφολογίας του που καλεί για το «ΝΑΙ»
Το ίδιο κι ο Γιώργος Κύρτσος:
Το «Δίκτυο Υποστηρικτών» του Γιώργου Καμίνη, που προφανώς είναι ο ίδιος και οι συνεργάτες του, προσέφερε κι αυτό τον οβολό του για να μάθουμε ότι ο Καμίνης με τον Μπουτάρη συγκροτούν «πρωτοβουλία υπέρ του ΝΑΙ»
Ενώ η εταιρεία MLS, που παράγει τάμπλετς και κινητά, πληρώνει για να τρομοκρατηθούμε από ένα δακρύβρεχτο κείμενο του πασόκου Πύρρου Δήμα, ο οποίος, αφού πρώτα ψήφισε στη βουλή όσα μνημόνια πρόλαβε, τώρα μας καλεί να μην γίνουμε Αλβανία και δη με τον μακαρίτη Χότζα πάνω από το κεφάλι μας.
Άλλοι πάλι προτίμησαν πιο οικονομικές μεθόδους για να σύρουν τον κόσμο στη συγκέντρωση του «ΝΑΙ». Μία από αυτές είναι και η μέθοδος του εκβιασμού. Όπως για παράδειγμα ο υποψήφιος της Νέας Δημοκρατίας Γρηγόρης Φαρμάκης.
Περισσότερα γι αυτή την περίπτωση, εδώ