Σοκαρισμένη, η τραγική μητέρα της 9χρονης Κλοέ, που βιάστηκε και στραγγαλίστηκε από έναν 38χρονο, περιγράφει, λίγες ημέρες μετά το φρικαλέο έγκλημα, πως τον είδε να απαγάγει το κορίτσι μπροστά στα μάτια της.
Μιλώντας στην εφημερίδα Le Parisien, περιγράφει το περιστατικό που σόκαρε την κοινωνία της Γαλλίας.
galia2
Το 9χρονο κοριτσάκι έπαιζε με έναν φίλο της στην παιδική χαρά που βρίσκεται κάτω από το σπίτι της, όταν η μητέρα ανέβηκε στο διαμέρισμά τους προκειμένου να αλλάξει το μικρότερο αδερφάκι της Κλόε. Άφησε τα παιδιά υπό την εποπτεία του πατριού του μικρού φίλου της κόρης της.
Όταν κατέβηκε ξανά στην παιδική χαρά, το κορίτσι δεν φαινόταν πουθενά, ενώ ο άντρας που την πρόσεχε της είπε σοκαρισμένος ότι την άρπαξε κάποιος που δεν τον είχε ξαναδεί.
«Έτρεξα αμέσως φωνάζοντας το όνομά της και την είδα αναίσθητη στο έδαφος. Τότε ένας άντρας, που πρόλαβα αν δω μόνο από πίσω, την έπιασε από τα χέρια και την έσυρε σε ένα αυτοκίνητο» αναφέρει η Ίζαμπελ.
galia3
«Όλα έγιναν τόσο γρήγορα. Ήταν μόλις μερικά μέτρα μακριά μου και δεν μπορούσα να κάνω τίποτα. Είχα παραλύσει. Δεν έχω καταλάβει αν μέχρι εκείνη τη στιγμή της είχε κάνει κάτι, γιατί το κοριτσάκι μου δεν ούρλιαζε. Τότε άρχισα να φωνάζω “μου πήρε την Κλοέ, μου πήρε την Κλοέ”».
Η ίδια, περιγράφοντας το περιστατικό, καταρρέει όταν θυμάται πως η αστυνομία της ανακοίνωσε ότι το κοριτσάκι της βιάστηκε και στραγγαλίστηκε από τον 38χρονο άντρα. Η τραγική μητέρα ζητά να δει τον άντρα και να τον ρωτήσει ‘γιατί’.
«Δεν ξέρω πώς θα εξηγήσω στην μικρή αδερφή της και τον μικρό αδερφό της τι συνέβη» αναφέρει στη γαλλική εφημερίδα.
 
Top