Η σχέση τους δεν έχει συμπληρώσει ακόμη ένα χρόνο κι όμως, οι δυο τους είναι τόσο ερωτευμένοι που σκοπεύουν ν' ανέβουν τα σκαλιά της εκκλησίας! Ο λόγος για την Έλενα Ράπτη και το Λούκα Γιώρκα που εδώ και καιρό ο έρωτάς τους έχει απασχολήσει τη δημοσιότητα.



Πρόσφατα ο 25χρονος τραγουδιστής από την Κύπρο μίλησε σε συνέντευξή του, για τη σχέση του με την 37χρονη βουλευτή Θεσσαλονίκης και αποκάλυψε τα σχέδιά τους για το γάμο. "Δεν με απασχόλησε ποτέ το θέμα της ηλικίας, ούτε καν σε φιλικό επίπεδο. Έχω φίλους που είναι πολύ μεγαλύτεροι από εμένα και συνεννοούμαστε μια χαρά. Είμαι ανοιχτός στη ζωή και σε οτιδήποτε μου φέρνει" δήλωσε στο περιοδικό ΟΚ.



Ο γοητευτικός τραγουδιστής τολμά ακόμα, να παραδεχτεί ότι κατάλαβε αμέσως, πως η όμορφη πολιτικός ήταν η ιδανική γυναίκα για εκείνον, λέγοντας: "Όταν αρχίσαμε να συζητάμε, κατάλαβα ότι είναι ένας άνθρωπος που μου προκαλούσε το ενδιαφέρον σε διάφορους τομείς. Μετά ακολούθησαν και τα συναισθήματα, που πολλές φορές το μυαλό δε μπορεί να ελέγξει. Ήταν έρωτας με την πρώτη συζήτηση. Ήταν κάτι που ήρθε αναπάντεχα στη ζωή μας και έδεσε πολύ γλυκά". Παρόλα αυτά, δεν αποδέχεται τις θεωρίες περί "κεραυνοβόλου έρωτα" και την ανάγκη του "άλλου του μισού" για να ολοκληρωθεί ως άνθρωπος.



Όσο για τις φήμες που τον θέλουν να παντρεύεται σύντομα, ο Λούκας Γιώρκας τις διαψεύδει κατηγορηματικά -τουλάχιστον προς το παρόν- δηλώνοντας: "Δεν ισχύουν. Αν ήταν να παντρευτούμε, δεν θα το έκρυβα. Η Έλενα εξέφρασε την επιθυμία για γάμο και το ίδιο έχω κάνει κι εγώ. Ξέρω πως το θέλει, ξέρει πως το θέλω αλλά όλα θα γίνουν στην ώρα τους (...) Τα ζητήματα αυτά απασχολούν περισσότερο τις γυναίκες. Το μόνο που θα ήθελα θα ήταν να παντρευτώ στην ιδιαίτερη πατρίδα μου και πιο συγκεκριμένα στην κωμόπολη όπου γεννήθηκα και μεγάλωσα. Αλλά ακόμη και αυτό που λέω τώρα μπορεί να αλλάξει στην πορεία".





http://i-secret.blogspot.com/
 
Top