αποστολές για τις οποίες …συγκροτήθηκε το 1991 και εκτελούσε μέχρι σήμερα με απαρχαιωμένο οργανισμό λειτουργίας του 1995.
Αντίστοιχη εγκληματική παράλειψη αποτελεί το άρθρο 3 του Ν. 3169/03, το οποίο ρυθμίζει τη δυνατότητα χρήσης πυροβόλων όπλων από την Ελληνική Αστυνομία κατά τέτοιο τρόπο που, ουσιαστικώς, ο αστυνομικός δε μπορεί να γνωρίζει με σαφήνεια πότε μπορεί να κάνει χρήση του υπηρεσιακού του όπλου!
Στην πραγματικότητα, οι διατυπώσεις του νομικού αυτού εκτρώματος παρέχουν επαρκή χρόνο ανταπόκρισης στους υπόπτους, οι οποίοι πάντα γνωρίζουν ότι δύνανται να πυροβολούν αστυνομικούς εκ του ασφαλούς ενώ παράλληλα αποτρέπουν στη χρήση του οπλισμού ακόμα και σε καταδιώξεις ενόπλων κακοκοιών, καθιστώντας τους αστυνομικούς εύκολο στόχο τρομοκρατών και λοιπών εγκληματιών του ποινικού δικαίου. Τα συνεχή περιστατικά δολοφονιών αστυνομικών από εγκληματίες καθιστούν απαραίτητη τη ριζική αναθεώρηση της σχετικής νομοθεσίας, τόσο σε περιπτώσεις καταδιώξεων όσο και σε περιπτώσεις οπλοφορίας με πολεμικά τυφέκια (βλ. Καλάσνικοφ).
Η Πολιτεία οφείλει να παρέμβει άμεσα και να καταστήσει σαφές σε όλα τα κακοποιά στοιχεία που «ζουν τον μύθο τους στην Ελλάδα»: Όποιος εντοπίζεται να φέρει πολεμικό τυφέκιο στην Ελλάδα, θα πέφτει νεκρός.
πηγή: strategy reports