Ανείπωτη τραγωδία στην Πολωνία, όπου ένα κοριτσάκι 12 ετών, αυτοκτόνησε, γιατί του έλειπε πολύ ο μπαμπάς του, ο οποίος δεν είναι πια στη ζωή...

Η Μαρία Κίσλο, έγραψε ένα σημείωμα στη μητέρα της και κρεμάστηκε στο δωμάτιό της, θέλοντας να "ξαναδεί" τον πατέρα της, που της έλειπε πολύ.

"Αγαπημένη μου μαμά, μην στεναχωρηθείς, σε παρακαλώ. Μου λείπει ο μπαμπάς τόσο πολύ, θέλω να τον δω", έγραψε στο σημείωμα.

Το άψυχο κορμάκι της βρήκε η μαμά της, όταν πήγε το βράδυ για να την σκεπάσει για ύπνο. Αμέσως φώναξε τον 13χρονο γιο της, ο οποίος κατέβασε το σώμα της...



Ο πατέρας της Μαρίας πέθανε το 2009 από καρδιακή προσβολή. "Πριν από πέντε χρόνια, έχασα τον σύζυγό μου, Άρεκ, τώρα την κόρη μου. Δεν ξέρω πώς θα συνεχίσω και δεν θα το έκανα, αν δεν είχα τον γιο μου", είπε η 35χρονη μητέρα της Μαρίας. "Δεν φαινόταν λυπημένη. Δεν είχε πρόβλημα ούτε με το σχολείο, φαινόταν ένα πολύ χαρούμενο κορίτσι. Δεν είχα ιδέα, ότι της έλειπε τόσο πολύ ο μπαμπάς, δεν μιλούσε γι' αυτό", είπε.
 
Top