Η... αξεπέραστη Ρωσίδα που έχει σπάσει κάθε παγκόσμιο ρεκόρ, αναμένεται να βάλει τέλος στην τεράστια καριέρα της. Στην προσεχή διοργάνωση της Μόσχας, θα δούμε για τελευταία φορά αγωνιζόμενη την 31χρόνη... θρύλο του άλμα επί κοντώ, όπως δήλωσε η ίδια μετά τη νίκη της στο πρωτάθλημα Ρωσίας...
«Η καριέρα μου θα φτάσει στο τέλος της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Θα είναι μια νοσταλγική στιγμή για μένα. Θέλω να απολαύσω το τέλος της καριέρας μου και να δώσω το καλύτερο. Εκεί αντίπαλος μου θα είναι το ύψος και ο εαυτός μου. Εδώ στο Λουζνίκι κέρδισα τον πρώτο τίτλο μου και εδώ θα ολοκληρωθεί η καριέρα μου», ανέφερε η Ισινμπάγεβα, προαναγγέλοντας την απόσυρσή της από την ενεργό δράση.
Στο ενεργητικό της η Ρωσίδα άλτρια έχει...
μεταξύ άλλων 2 χρυσά ολυμπιακά μετάλλια (Αθήνα και Πεκίνο), αλλά και 30 παγκόσμια ρεκόρ.

www.gazzetta.gr
 
Top