Την εισαγωγή εξετάσεων στη Γ’ και στη ΣΤ’ τάξη Δημοτικού και συγκεκριμένα στη Γλώσσα και τα Μαθηματικά μελετά το υπουργείο Παιδείας για την έγκαιρη διάγνωση και αντιμετώπιση τυχόν κενών. Το σκεπτικό είναι να πρόκειται για εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα με στόχο να λειτουργούν ως συναγερμός για επεμβάσεις ενισχυτικής διδασκαλίας.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Τύπος της Κυριακής» τα «κενά του Δημοτικού» ενοχοποιούνται για τη σχολική αποτυχία στο Γυμνάσιο και το Λύκειο σπρώχνοντας κάθε χρόνο έξω από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση περίπου 70.000-80.000 μαθητές, αριθμοί που υπερβαίνουν το 10% του μαθητικού πληθυσμού στη δημόσια εκπαίδευση.
Ωστόσο, όπως επισημαίνεται, ο σχεδιασμός του υπουργείου Παιδείας προσκρούει στη χρηματοδότηση. Τα προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας έχουν σταματήσει, επειδή έχει κλείσει η στρόφιγγα των κοινοτικών πόρων.
Σύμφωνα με τις αρμόδιες πηγές, αναζητείται έξοδος μέσω του ΕΣΠΑ, καθώς «η αντιμετώπιση της σχολικής αποτυχίας και η συγκράτηση της μαθητικής διαρροής είναι μεταξύ των βασικών προϋποθέσεων για τη διατήρηση της κοινωνικής συνοχής».
Το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα προγραμματίζεται να εκδοθεί μέχρι το τέλος του χρόνου, με στόχο να εφαρμοστεί από την επόμενη σχολική χρονιά.
ΠΗΓΗ: 24h.gr