Αξιότιμοι κύριοι
Είδα την ανάρτησή σας, της Δευτέρας 1/10/2012 με τίτλο "Συνεχίζει
ακάθεκτος τις σπατάλες ο Τζανής!! ΚΟΥΒΑΡΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ "ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ" ΚΑΙ ΤΙΣ
ΦΙΛΕΣ ΤΟΥ...» στην οποία αναφέρεται το όνομα μου και τουλάχιστον σε ότι με
αφορά έχω να επισημάνω τα παρακάτω

1)      Δεν είμαι Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Πειραιά αλλά Λέκτορας (υπο διορισμό) στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.

2)      Είμαι επιστημονικός συνεργάτης, μέλος της ομάδος που επεξεργάστηκε το
Επιχειρησιακό Σχέδιο του Δήμου Κερατσινίου - Δραπετσώνας για το Πανεπιστήμιο Πειραιά και μέσα στο πλαίσιο αυτής της μελέτης (το κόστος της οποίας στο σύνολο της ήταν λιγότερο από το μισό από αυτό που αναφέρεται)επεξεργάστηκα τα οικονομικά του Δήμου.

3)      Ουδέποτε έχει ανατεθεί σε μένα ή την ερευνητική ομάδα στην οποία ανήκω άλλη μελέτη ή άλλου είδους σύμβαση σχετικά με το Δήμο Κερατσινίου-Δραπετσώνας  και παρακαλώ να το πιστοποιήσετε εξετάζοντας το Πρόγραμμα Διαύγεια του Δήμου στο οποίο υποχρεωτικά τοποθετούνται όλες οι αποφάσεις
του Δήμου.

Κλείνοντας, θα ήθελα να τονίσω ότι δεν θα ήθελα το όνομα μου να γίνει αντικείμενο οποιασδήποτε πολιτικής αντιπαράθεσης με ποσά το ύψος των οποίων προκαλούν τη στιγμή που όλοι μας βαλλόμαστε από τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης.
Ευχαριστώ για το χώρο που προσφέρατε και ευελπιστώ ότι θα ελέγξετε την πιστότητα των λεγόμενων μου
Με εκτίμηση
Γ. Γαλανός


 
Top