Οι εκλογές δεν αργούν. Δεν θα επιτρέψουν εξάλλου (στο βαθμό που μπορούν) την περαιτέρω καθυστέρησή τους και οι πολλοί, πρώην πολλανιστές στη ΝΔ που μοιράζουν ήδη τις θέσεις των γενικών γραμματέων και των λοιπόν δοτών προνομιούχων, ενώ παραγγέλνουν κοστούμια εξουσίας για να κρύψουν το περίσσιο λίπος τους και κάνουν δειλά-δειλά τα πρώτα τους βήματα με στόφα γαμή_κουλων, στα καφέ της Βαλαωρίτου.
Η εξουσία, όμως, πάντα θέλει και τα κατάλληλα μέσα για να καταληφθεί. Το δανεικό χρήμα στέρεψε και η ρητορική της ΝΔ παρουσίασε σημαντική εμπλοκή, καθώς...
από ευκόλως αντιμνημονιακή παρουσιάζεται τώρα άκρως φιλομνημονιακή, λόγω της χρονικής παράτασης εξεύρεσης της όποιας λύσεως του οικονομικού μας προβλήματος.
από ευκόλως αντιμνημονιακή παρουσιάζεται τώρα άκρως φιλομνημονιακή, λόγω της χρονικής παράτασης εξεύρεσης της όποιας λύσεως του οικονομικού μας προβλήματος.
"Όποιος βουλευτής δεν υπερψηφίσει τα νέα μέτρα, θα διαγραφεί" διεμήνυσε αυστηρώς σε κυριακάτικη εφημερίδα ο εκπρόσωπός της, ο ένας από τους πολλούς δημοσιογράφους τηλε(ν)τύπων που επιστρατεύτηκαν μαζί με τους γιους Τύπων για να διευκολύνουν στο άνοιγμα του δρόμου προς τις ημέρες μιας νέας διακυβέρνησης. Μια νέας πολιτικής άνοιξης, όπου ο ρεβανσισμός και η φτώχεια (σε όλα τα επίπεδα) θα κυριαρχήσει. Μέχρι τότε, ο Πρόεδρος, ο πάλαι ποτέ φέρων την Άνοιξη, μοιάζει έτοιμος να χορέψει και καρσιλαμά στο Σύνταγμα αν του το ζητήσουν οι τροϊκανοί για να παραλάβει την θέση του εντολοδόχου τους και να μείνει έτσι κι αυτός ως παραπομπή στην μεταπολιτευτική ιστορία της σύγχρονης Κωλλάδας. Σ᾽ένα ακόμη κεφάλαιο του δράματος, ως ο τελευταίος της μεταπολιτευτικής γεννιάς των Προδοτών. Εκείνων που κοίταξαν μόνο τη θρέψη του Είναι τους και βρήκαν τον τρόπο παράλληλα να γίνουν πλούσιοι/ότεροι.
Την ίδια ώρα, οι αναφορές σε ζητήματα "εθνικής κυριαρχίας" δεν επιλέγονται πια στην καθημερινή ατζέντα της πολιτικής επικοινωνιακής στρατηγικής που προτιμά το αναχρονιστικό επιτελείο του Προέδρου της νέας ΠΟΛ.ΑΝ. Οι "κόκκινες γραμμές" τανήθηκαν τόσο, ώστε να μοιάζουν με ξεχειλωμένο λάστιχο που μπορεί να χωρέσει κάθε εκχώρηση. Η λέξη "ελπίδα" αντικαταστάθηκε πρόωρα με την "πάλη" ενάντια στο "κακό" που θα μας εύρει και θα επιπροστεθεί σε ό,τι μας έχει ήδη βρει, παρά τις προσπάθειες του πατριώτη Αντώνη να το αποφύγουμε, σ᾽ένα τραπέζι θεατρίνων που στήθηκε την περασμένη Κυριακή. Την Κυριακή του Τελώνη και του Φαρισσαίου, όλως τυχαία.
Την ίδια ώρα, οι αναφορές σε ζητήματα "εθνικής κυριαρχίας" δεν επιλέγονται πια στην καθημερινή ατζέντα της πολιτικής επικοινωνιακής στρατηγικής που προτιμά το αναχρονιστικό επιτελείο του Προέδρου της νέας ΠΟΛ.ΑΝ. Οι "κόκκινες γραμμές" τανήθηκαν τόσο, ώστε να μοιάζουν με ξεχειλωμένο λάστιχο που μπορεί να χωρέσει κάθε εκχώρηση. Η λέξη "ελπίδα" αντικαταστάθηκε πρόωρα με την "πάλη" ενάντια στο "κακό" που θα μας εύρει και θα επιπροστεθεί σε ό,τι μας έχει ήδη βρει, παρά τις προσπάθειες του πατριώτη Αντώνη να το αποφύγουμε, σ᾽ένα τραπέζι θεατρίνων που στήθηκε την περασμένη Κυριακή. Την Κυριακή του Τελώνη και του Φαρισσαίου, όλως τυχαία.
Όσο ποτέ, οι παραβολές σού μιλούν κι εσύ τώρα μοιάζεις να τις λαμβάνεις σοβαρά υπόψιν μέχρι να ξανακάνεις τις ίδιες λάθος επιλογές, πιστεύοντας ότι αυτή τη φορά η παραμύθα μπορεί και να ᾽ναι αληθινή και να βολευτεί έτσι κάπου το τομάρι σου.
Η Κυριακή που πέρασε είναι σημαντική λένε οι κληρικοί και οι θεολόγοι για την λειτουργική ζωή της Εκκλησίας, καθώς αρχίζουν να χρησιμοποιούνται στις κοινές προσευχές οι ύμνοι του Τριωδίου. Οι προσευχές αυτές συγκεντρώνονται στη σημασία της προσευχής και της μετάνοιας, ως μέσα που σε προετοιμάζουν πνευματικά να ζήσεις τα ετησίως επαναλαμβανόμενα γεγονότα της ζωής του Ιησού Χριστού. Να διδαχθείς από την ταπείνωσή Του, από τα θαύματα Του, από την Σταυρική Του θυσία κι από το μεγαλείον της αγάπης Του για τους πονεμένους και τους στερημένους, για τους ασθενείς, τα ορφανά και τις χήρες. Για να μπορέσεις να θεραπεύσεις -αν θέλεις- με την βοήθεια των πνευματικών συμβουλών τα πάθη και τις αδυναμίες σου έτσι ώστε στο τέλος να ζήσεις -αν θέλεις- την χαρά της Αναστάσεως και την κοινή ελπίδα της εν Χριστώ σωτηρίας σου.
Όπως σημειώνει ο Μητροπολίτης Ζιμπάμπουε Σεραφείμ , για να κατανοήσεις τους Φαρισαίους της εποχής πρέπει να δεις από κοντά τον Φαρισαίον της Παραβολής της Ευαγγελικής Περικοπής. Ο Φαρισαίος, λοιπόν, με τον τρόπο που εισέρχεται στο Ναό για να προσευχηθεί, σου αποκαλύπτει ολόκληρο τον εσωτερικό ψυχικό του κόσμο. Τον βλέπεις, με υπεροψία να έχει απόλυτη εμπιστοσύνη στις δήθεν καλές του πράξεις. Νομίζει ότι μόνον αυτός είναι δίκαιος και τηρητής του νόμου του Θεού. Θεωρεί ασυνείδητα τον εαυτόν του Θεόν, τοποθετεί μάλλον στην θέση του Θεού τον εαυτόν του κι έτσι γίνεται θεοπαίκτης.
Εν συνεχεία, ο όποιος παραλληλισμός με πρόσωπα και συνήθειές των, επαφίεται στην δική σου φαντασία και η αμαρτία είναι όλη δική σου...
Η Κυριακή που πέρασε είναι σημαντική λένε οι κληρικοί και οι θεολόγοι για την λειτουργική ζωή της Εκκλησίας, καθώς αρχίζουν να χρησιμοποιούνται στις κοινές προσευχές οι ύμνοι του Τριωδίου. Οι προσευχές αυτές συγκεντρώνονται στη σημασία της προσευχής και της μετάνοιας, ως μέσα που σε προετοιμάζουν πνευματικά να ζήσεις τα ετησίως επαναλαμβανόμενα γεγονότα της ζωής του Ιησού Χριστού. Να διδαχθείς από την ταπείνωσή Του, από τα θαύματα Του, από την Σταυρική Του θυσία κι από το μεγαλείον της αγάπης Του για τους πονεμένους και τους στερημένους, για τους ασθενείς, τα ορφανά και τις χήρες. Για να μπορέσεις να θεραπεύσεις -αν θέλεις- με την βοήθεια των πνευματικών συμβουλών τα πάθη και τις αδυναμίες σου έτσι ώστε στο τέλος να ζήσεις -αν θέλεις- την χαρά της Αναστάσεως και την κοινή ελπίδα της εν Χριστώ σωτηρίας σου.
Όπως σημειώνει ο Μητροπολίτης Ζιμπάμπουε Σεραφείμ , για να κατανοήσεις τους Φαρισαίους της εποχής πρέπει να δεις από κοντά τον Φαρισαίον της Παραβολής της Ευαγγελικής Περικοπής. Ο Φαρισαίος, λοιπόν, με τον τρόπο που εισέρχεται στο Ναό για να προσευχηθεί, σου αποκαλύπτει ολόκληρο τον εσωτερικό ψυχικό του κόσμο. Τον βλέπεις, με υπεροψία να έχει απόλυτη εμπιστοσύνη στις δήθεν καλές του πράξεις. Νομίζει ότι μόνον αυτός είναι δίκαιος και τηρητής του νόμου του Θεού. Θεωρεί ασυνείδητα τον εαυτόν του Θεόν, τοποθετεί μάλλον στην θέση του Θεού τον εαυτόν του κι έτσι γίνεται θεοπαίκτης.
Εν συνεχεία, ο όποιος παραλληλισμός με πρόσωπα και συνήθειές των, επαφίεται στην δική σου φαντασία και η αμαρτία είναι όλη δική σου...