Από τον Χρήστο Σγαρδέλη
Στις τελευταίες εκλογές βγήκε μια νέα Δημοτική Αρχή που αν και ΔΕΝ τη στήριξα ήλπιζα τουλάχιστον και εγώ και πολύς κόσμος ότι θα δείξει μια νέα δυναμική.
Δυστυχώς μετά απο 9 μηνες σχεδόν αν κάνεις μια βόλτα στους διαδρόμους του Δημαρχείου, αν μιλήσεις με κάποιον εργαζόμενο του Δήμου ή παρακολουθήσεις τα διάφορα blogs και τα προφιλ διαφόρων στο facebook θα δείτε παράλογα πράγματα. Πράγματα που συμβαίνουν μόνο στη περιοχή μας. 
Από όσο ξέρω τουλάχιστον. Θέλετε να πάρετε μια γεύση.. Δείτε παρακάτω και βγάλτε τα συμπεράσματά σας. 
Εγω τα είδα τα διάβασα και έφριξα.
Εργαζόμενοι "εθελοντές στο Δήμο. 
Πρωτάκουστο. 
Εθελοντική εργασία στο Δημόσιο τομέα δεν έχει ξαναγίνει. Είναι αλήθεια; Η μήπως πληρώνονται; Και αν πληρώνονται από ποιον; 
 Ο ΑΣΕΠ που είναι ο μοναδικός μηχανισμός πρόσληψης στο Δημόσιο τι λεει;
Το χρέος της Δημοτικής Επιχείρησης μέχρι τέλος Ιουλίου ανέρχεται 300.000 (!!!) ευρώ. Χωρίς τον Άυγουστο που πέρασε και χωρίς τον μήνα που μόλις μπήκε τον Σεπτέμβρη. Τι θα κάνει η Δημοτική Αρχή για αυτό το πρόβλημα; 
Πως θα το λύσει; Καμια απάντηση.
Ο. κ. Γιάννης Τσούτσας μέσα σε μια μέρα πριν λίγο καιρο παραιτήθηκε και ξε-παραιτήθηκε 3-4 φορές. Τελικά ΔΕΝ παραιτήθηκε. Αλλα οι καταγγελίες είπε ότι ισχύουν. Καταγγελίες για παράνομες προσλήψεις που χρίζουν ποινικού αδικήματος. 
Ναι. Καλά ακούσατε. Η απάντηση του κ. Δημάρχου ξέρετε ποια ήταν; Μιλάμε για επίσημη τοποθέτηση μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο: "Ο κ. Τσούτσαςσυχνά τελεί εν συγχύσει. Ναι κύριοι. Αυτή ήταν η απάντηση.
Στα Δημοτικά Συμβούλια που πηγαίνουμε εμείς ο απλός κόσμος για να μαθαίνουμε τα νέα του Δήμου σε ερωτήσεις Δημοτικών Συμβούλων της Αντιπολίτευσης ΔΕΝ απαντάει για τις συζητήσεις που λέει πως κάνει με το ΜΕΤΡΟ τη Δ.Ε.Η. κτλπ
Σε Δημοτικό Συμβούλιο έχει αποκαλέσει την Αντιπολίτευση ως; "Αντιπολίτευση των γλουτών!!!!". Ναι φίλοι μου. Δήμαρχος αποκάλεσε την αντιπολίτευση με αυτόν τον χαρακτηρισμό.
Στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο θέμα που έφερε προς συζήτηση ο κ. Δήμαρχος ήταν....μαντέψτε....: "Αδυναμία του Δήμου να καθαρίσει την πόλη". Ναι. Πράγματι. Προτωφανές. Πρωτάκουστο. Δεν έχω λόγια.


ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕΣ ΜΟΥ ΕΓΩ ΣΑΝ ΔΗΜΟΤΗΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΚΑΘΕ ΕΛΠΙΔΑ. ΚΑΘΕ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ. 
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑ. 
ΒΓΑΛΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

 
Top