Μεταξύ εκείνων που θα πληρώσουν ακριβά είναι οι κάτοχοι αυτοκινήτων πάνω από 1.929 κυβικά, καθώς θα κληθούν να καταβάλουν έκτακτη εισφορά. 
Θα πληρώσουν, σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο Μεσοπρόθεσμο, 5% επί της αντικειμενικής δαπάνης. Δηλαδή, ο ιδιοκτήτης ενός αυτοκινήτου 2.000 κυβικών θα πληρώσει 440€ έκτακτη εισφορά, χωρίς σε αυτό το ποσό να συνυπολογίζεται και η αύξηση του 10% στα τέλη κυκλοφορίας, όπου θα πληρώσει από 600, 660€
Συνολικά, θα βγάλει από την τσέπη του 1.100€.
Αυξήσεις από 2 μέχρι και 120 ευρώ ανάλογα με το κυβισμό στα τέλη κυκλοφορίας των ΙΧ αυτοκινήτων για το 2012 και αισθητές αναπροσαρμογές στα πράσινα και στα τέλη των φορτηγών και λεωφορείων προβλέπει το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα.


Έτσι για τα επιβατικά αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα μέχρι την 31-10-2010 καθώς και για δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες ανεξαρτήτως της ημερομηνίας πρώτης ταξινόμησης τους ξεκινούν από 20 ευρώ για μέχρι 300 κυβικά εκατοστά και φθάνουν τα 1.320 ευρώ για πάνω από 4.001 κυβικά. 
Στα μεσαία αυτοκίνητα τα νέα τέλη διαμορφώνονται στα 135 από 120 ευρώ από τα 1.072 μέχρι τα 1.357 κυβικά εκατοστά και σε 240 από 220 ευρώ από 1.358 μέχρι 1.548 κυβικά εκατοστά.


Η μεγαλύτερη αύξηση της τάξης των 120 ευρώ καταγράφεται στα αυτοκίνητα πάνω από 4.001 κυβικά εκατοστά με τα νέα τέλη να διαμορφώνονται στα 1.320 από 1.200 ευρώ.


Αυξήσεις στα τέλη από  10 μέχρι 40 λεπτά ανά γραμμάριο εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα επιβάλλονται στα επιβατικά αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα μετά την 1-11-2010.


Η έκτακτη εισφορά του 5% επί της αντικειμενικής δαπάνης αφορά επίσης στα σκάφη και τις πισίνες.
πηγη
 
Top