Ο λόγος που παρίσταμαι στα δημοτικά συμβούλια είναι να συμβάλλω με τις γνώσεις μου, την εμπειρία μου, τον λόγο μου στην σημερινή δημοτική αρχή ώστε να φτιάξουμε κάποια πράγματα. Όταν ο Δήμαρχος λοιπόν «φτιάχνει»,  που  μερικά τα φτιάχνει δεν είναι ψέμα, εγώ είμαι χαρούμενος αφού φτιάχνονται για την πόλη μας και δεν έχει σημασία εάν τα έφτιαχνα εγώ ή αν τα φτιάχνει εκείνος... σημασία έχει να φτιάχνονται!!!

  Προχθές όμως στο δημοτικό σύμβούλιο συνέβη κάτι το οποίο είναι ντροπή για την πόλη μας και αυτό αφορά το ναυτικό μουσείο Περάματος.

Ασχολούμαι με αυτό επί εννέα χρόνια. Σχεδόν όλοι οι δημοτικοί σύμβουλοι,  και της πλειοψηφίας αλλά και της μειοψηφίας έχουν επισκεφθεί το μουσείο κατά καιρούς, τις περισσότερες φορές μάλιστα  ήμουν και εγώ μαζί τους.  Οι  περισσότεροι αυτών που το επισκέπτονταν  δήλωναν γοητευμένοι από τα μουσειακά εκθέματα και δήλωναν ότι το μουσείο αυτό είναι θησαυρός για την πόλη μας.

Μεταξύ αυτών που δήλωναν τα παραπάνω ήταν και ο Δήμαρχος.

Προχθές όμως που ήρθε το θέμα πρός ψήφιση για το εάν θα υπογραφεί νέα σύμβαση με τον ιδιοκτήτη των εκθεμάτων, ( να προσέξουμε εδώ διότι τα εκθέματα είναι ιδιόκτητα, ο Δήμος έβαζε το κτίριο ), όταν λοιπόν συζητήσαμε για το θέμα αυτό  κάποιοι έφεραν ως πρόφαση ότι υπάρχει  δικαστική απόφαση που διατάζει  αυτόν να αποβληθεί από τις αίθουσες του δημοτικου αυτού χώρου και που συμφωνώ και εγω απόλυτα.

 Τον διατάζει  να αποβληθεί διότι με βάση την σύμβαση 2014 – 2024, ο χρόνος διάρκειας της σύμβασης  είχε λήξει... αυτός και μόνο ήταν ο λόγος. Αφού έληξε η σύμβαση πρέπει να αποσυρθεί.

Όμως εμείς δε συζητούσαμε για το παρελθόν, στο παρελθόν γνωρίζουμε  ότι ήταν κακοδιοικούμενο και χωρις έλεγχο από τον δήμο μας,  και ότι δεν ωφέλησε σημαντικά τη πόλη.  Εφόσον ομως είναι χρήσιμο  και «στολίδι» για την πόλη μας καθώς όλοι συμφωνούσαν σε αυτό , συζητούσαμε για ενα  καινούργιο ξεκίνημα , με ένα καινουριο  Δ.Σ που θα δημιουργούνταν ,στο οποίο ο Δήμος περάματος θα είχε 7 άτομα, 7 δημοτικούς συμβούλους , και ο ιδιοκτήτης των εκθεμάτων θα είχε 4 άτομα. Ο Δήμος μας δηλαδη θα είχε την πλειοψηφία αρα και την Διοικηση.

 Για αυτό το λόγο  ο κύριος Δήμαρχος σε συγκέντρωση των επικεφαλής  των συνδυασμών,  μας είχε  ζητήσει  να του παρουσιάσουμε τις προτάσεις μας για το ναυτικό μουσείο, και τελικά είχε υιοθετησει  την πρόταση μας διότι αυτη ηταν  που έλεγε να  έχει ο Δήμος  την πλειοψηφία και τη διοίκηση για να μην κάνει ο ιδιοκτήτης των εκθεμάτων ό, τι θέλει.


Μετά λύπης μου όμως στο προχθεσινό Δημοτικό συμβούλιο κατά τη ψηφοφορία πλην 2-3 ανθρώπων της πλειοψηφίας και εμού, όλοι οι άλλοι ήταν αρνητικοί στο να συναψουμε μια νέα σύμβαση και να παραμείνει το πολύτιμο κατά  πολλούς μουσείο με τα πολύτιμα μουσειακά εκθέματα στη πόλη μας,  με τη διοίκηση επαναλαμβάνω να την έχει ο Δήμος.

 Και μου γεννιούνται απορίες, τόσο καιρό λέγατε ότι είναι πολύτιμο, ότι  είναι θησαυρός και ξαφνικά ψηφίζετε να μην ανανεωθεί ή σύμβαση. Τι συμβαίνει για να καταλάβω και εγώ που είμαι γέροντας;

  Οι δυο  δημοτικοί συμβούλοι που ανήκουν σε αριστερή παράταξη δεν επιθυμούν να προχωρήσει το μουσείο  διότι ο ιδιοκτήτης των εκθεμάτων ανήκει σε άλλο χώρο, κατά αυτούς δεξιός και δεν τον θέλουν. Πιθανόν μαλιστα  να θέλουν να κάνουν τον χώρο  έδρα για συλλογικότητες, δικαίωμα τους.

Ο πρώην Δήμαρχος από την άλλη δεν θέλει τον ιδιοκτήτη των εκθεμάτων διότι έχει προσωπικές έριδες και για αυτό το λόγο  είπε και ψέματα για την δικαστικη απόφαση και το τι ακριβως εχει συμβει.  Στον Δήμο μέσα βεβαια θα επρεπε να ξερει οτι δεν λύνουμε τα προσωπικά μας, στο Δήμο μέσα κάνουμε πράξεις και έργα που θα ωφελούν τον τόπο.

 Οι υπόλοιποι δημοτικοί σύμβουλοι ; Όλοι αυτοί που ήθελαν το μουσείο και τα εκθεματα στην πόλη μας;

Στον κάθε καλόπιστο δημιουργούνται απορίες.

 Ακούω διάφορους στην πόλη να λένε : Εσύ Γκανά ήθελες το μουσείο για να βάλεις σε κάποια θέση την κόρη σου; Ή να μπεις εσύ ο ίδιος στο Διοικητικό Συμβούλιο ;

 Έχω δηλωσει κατ’ επανάληψη  ότι δεν θέλω να συμμετέχω σε τίποτα που να ενέχει  υπόνοια ωφέλειας για εμένα ή την κόρη μου και για αυτό άλλωστε δεν έχω ζητήσει να είμαι σε καμμία θέση ως τώρα. Η κόρη μου δε,  έχει αρνηθεί οποιαδήποτε θέση  σε προτάσεις που της έχουν γίνει και ειδικά για το μουσειο, σε προτάσεις που της γίνονται από το 2017.

  Άλλοι μου λενε: Μα γιατι ψηφίσατε κατά του Μουσείου; Ή  Γιατί οι δημοτικοί σύμβουλοι του Λαγουδάκου δεν ψήφισαν υπερ της λειτουργίας του Μουσείου ενώ προεκλογικά όλοι είχαν δηλώσει ότι θα λειτουργήσει το μουσείο ως πολιτιστικός πόλος ελξης για την πόλη μας;  Μήπως γίνονταν τίποτα «παζάρια» μεταξύ αυτών και του Μαρκόγιαννη και για αυτό στο τέλος ήταν όλοι αρνητικοί;

  Υπάρχει περίπτωση τελικά κάποιος να περιμενε κάποιο αντιτιμο ώστε να ψηφίσει  «Ναι»;

 Και το ερώτημα δεν είναι μόνο αυτό , αν και αυτό ειναι το σπουδαιότερο , τωρα που το μουσείο, τα εκθέματα δηλαδή,  θα φύγουν  από την πόλη ( Εκτός βέβαια αν αλλάξουν γνώμη αυτοί που είπαν όχι γιατι και αυτό ενδέχεται να γίνει). Το δημοτικό αυτό κτήριο, τι θα γίνει ; θα περιμένετε να καταρεύσει όπως του πυγμαχικού  συλλογου  ή κάποια άλλα; Τι θα το κάνετε;

Είναι κρίμα να δίνεται η δυνατότητα, η ευκαιρία  στην πόλη να έχει στολίδια και να τα πετάει!!!

 Και εγώ ο καψερός προτείνω στον Δήμο να κάνει δουλειές , να κάνει επιχειρήσεις και ο,τι άλλο αντί να σκεφτώ «βρε κουτε Γκανά, αυτοί δεν μπόρεσαν, δεν θέλησαν να διοικησουν έναν έτοιμο οργανισμό και θα φτιάξουν κάτι από την αρχή;»

Καημένο Πέραμα... τι σου ‘μελλε...!!!

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΚΑΝΑΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ
ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΥ
"ΔΥΝΑΜΗ ΕΥΘΥΝΗΣ"
 
Top