Καθώς έπινα τον πρωινό καφέ μου στην πλατεία Κολωνακίου, βλέπω ξαφνικά μπροστά μου τον Νίκο Ανδρουλάκη. “Να κάτσω;” μου λέει, “κάτσε” του λέω, αν και βαριέμαι φριχτά τους πολιτικούς μαριονέτες στο προτεκτοράτο, και παραγγέλνω αμέσως δεύτερο διπλό καφέ, πλήρες πρωινό και μεσημεριανό, γιατί ξέρω πως ο Νίκος είναι κιμπάρης και πληρώνει. Πάντα. Για όλα.

“Τι γίνεται, ρε μ@λάκα;” του λέω, “έκανες μήνυση στον Ζαραλίκο;”.
“Δεν ήθελα, μωρέ μ@λάκα να του κάνω μήνυση, αλλά έπρεπε”
“Γιατί έπρεπε να του κάνεις μήνυση;”
“Έπρεπε να του κάνω μήνυση γιατί ο Ζαραλίκος είναι ο μόνος άνθρωπος στην Ελλάδα που κάνει αντιπολίτευση στην κυβέρνηση και με εκθέτει ανεπανόρθωτα γιατί αφενός με κάνει να φαίνομαι άχρηστος, και αφετέρου όλοι αναρωτιούνται γιατί δεν κάνω αντιπολίτευση στον Μητσοτάκη”
“Πω, πω, δεν το είχα σκεφτεί αυτό. Δίκιο έχεις, ρε Νίκο. Τι περνάς κι εσύ, ρε φίλε…”

Σε αυτό το σημείο ήρθε το πρωινό. Εγώ μασαμπουκώνω τα κρουασάν και την ομελέτα αλλά συνεχίζω να μιλάω με τον Νικόλα.

“Καλά κι εσύ, ρε μ@λάκα, του έκανες μήνυση για ένα tweet;”
“Το tweet έγραφε για πουτάvες”
“Και τι πειράζει; Του έκανες μήνυση επειδή έγραφε ‘πουτάνες’ και όχι ‘σεξεργάτριες’; Έγινες κι εσύ συριζαίος;”
“Όχι, ρε συ, αλλά έτσι όπως το έγραψε, είναι σαν να είχα σχέση εγώ με τις πουτάvες. Αλήθεια, ξέρεις τι εννοούσε με αυτό που έγραψε;”
“Τι να σου πω; Να τον πάρω τηλέφωνο να τον ρωτήσεις;”
“Όχι, τον ντρέπομαι τον άνθρωπο”
“Τι τον ντρέπεσαι, ρε μ@λάκα, μήνυση του έκανες. Είσαι ο πρώτος άνθρωπος που του κάνει μήνυση και τον ντρέπεσαι;”
“Είμαι ο πρώτος που του κάνει μήνυση; Αλήθεια;”
“Ναι, δεν στο είπαν αυτό οι συνεργάτες σου και οι δικηγόροι σου; Τους καλύτερους έχεις μαζέψει γύρω σου, Νικόλα”
“Καλά, ρε πιτσιρίκο, πως δεν του έκαναν μήνυση μέχρι τώρα με αυτά που λέει;”
“Δεν είναι χαζοί, ρε Νίκο. Περίμεναν να βρεθεί ο μ@λάκας που θα του κάνει μήνυση. Και βρέθηκε!”

Σε αυτό το σημείο, έρχεται το μεσημεριανό μου. Συνεχίζω τη μάσα και ο Νίκος συνεχίζει την πάρλα.

“Και τι θα γίνει τώρα, ρε πιτσιρίκο;”
“Θες την αλήθεια;”
“Ε βέβαια. Αδέρφια είμαστε. Λέγε…”
“Λοιπόν, Νίκο, έκανες τεράστια μ@λακία. Τώρα θα σου την πέσουν οι δικοί σου στο κόμμα επειδή έκανες μήνυση σε έναν κωμικό και θα λένε πως αυτό δεν συνάδει με τον πολιτικό πολιτισμό και τις δημοκρατικές αξίες και παραδόσεις του ΠΑΣΟΚ που είναι υπέρ της ελευθερίας της έκφρασης. Ο Γερουλάνος και ο Δούκας θα κάνουν πάρτι”
“Εντάξει, αυτούς τους ελέγχω”
“Αυτούς τους ελέγχεις αλλά θα σου την πέσει κι ο Άδωνις, που θα πει πως ο Ζαραλίκος με περνάει πριονοκορδέλα εδώ και χρόνια και δεν του έκανα μήνυση, και του έκανε μήνυση ο Ανδρουλάκης που θέλει να γίνει και πρωθυπουργός. Θα σου λέει ο Άδωνις ‘Νικόλα, Νικόλα, γ@μησέ τα όλα!’. Θα γίνεις το ανέκδοτο του Άδωνη.”
“Πω, πω, αυτό δεν το είχα σκεφτεί”
“Καλά, πού είχες το μυαλό σου;”
“Στις πουτάvες”
“Τι;”
“Έλα, πλάκα κάνω. Τι άλλο θα γίνει;”
“Το άλλο που θα γίνει είναι πως, αφού έκανες μήνυση στον Ζαραλίκο για ένα tweet με πουτάvες, αντί να τον ευγνωμονείς που όλοι σκέφτηκαν πως είσαι πουτανιάρης αρχηγός σαν τον Ανδρέα, θα μείνεις στην Ιστορία ως το πουταvάκι”
“Το πουτανάκι ποιανού;”
“Του Μητσοτάκη, κατ’ αρχάς. Αν εσύ μάθαινες πως ένας πολιτικός αρχηγός είναι θύμα υποκλοπής της ΕΥΠ αλλά δεν κάνει μήνυση σε αυτούς που υπέγραψαν τα έγγραφα για να γίνει η παρακολούθησή του και κάνει μήνυση σε έναν κωμικό για ένα tweet, τι συμπέρασμα θα έβγαζες για αυτόν;”
“Ότι είναι πουταvάκι”
“Στα λόγια μου έρχεσαι”
“Ναι, αλλά εγώ δεν είμαι εκβιαζόμενος, όπως γράφει το tweet”
“Θέλεις να ρωτήσουμε εδώ τους κυρίους στο διπλανό τραπέζι και όλους τους περαστικούς αν πιστεύουν πως δεν κάνεις αντιπολίτευση και είσαι δεκανίκι της κυβέρνησης Μητσοτάκη μόνο και μόνο επειδή σε εκβιάζουν με τις υποκλοπές;”
“Άσ’ το, μωρέ, μην τους ενοχλούμε τους ανθρώπους, θα έχουν και δουλειές…”
“Έχω κι εγώ δουλειές, Νίκο, πρέπει να φύγω”
“Όχι, πιτσιρίκο, σε παρακαλώ, κάτσε λίγο ακόμα, θέλω τη βοήθειά σου”

Σε αυτό το σημείο παραγγέλνω και δείπνο και ένα μπουκάλι γαλλική σαμπάνια, ενώ είμαι έτοιμος να κλείσω και ταξίδι στο εξωτερικό. Όταν ο Νίκος ζητάει τη βοήθεια κάποιου, είναι έτοιμος να του πληρώσει και εξάμηνες διακοπές στα Κανάρια Νησιά.

“Τι μπορώ να κάνω για εσένα, Νίκο;”
“Μπορείς να πεις του Ζαραλίκου να είναι ευγενικός μαζί μου και να μη με κάνει ρόμπα; Κι εγώ υπάλληλος είμαι”
“Δεν μπορώ, Νίκο, αυτό που μου ζητάς είναι αδύνατον”
“Γιατί;”
“Γιατί κι εγώ υπάλληλος είμαι”
“Ποιανού υπάλληλος είσαι εσύ;”
“Του Ζαραλίκου”
“Σοβαρά; Είσαι υπάλληλος του Ζαραλίκου;”
“Ναι, βέβαια. Και είναι και κνίτης ο Ζαραλίκος. Ξέρεις, οι κομμουνιστές είναι τα χειρότερα αφεντικά. Το αριστερό μου αφεντικό πατίνι μ’ έχει κάνει, κι ύστερα μου λέει πως φταίνε οι Αμερικάνοι”
“Αυτός ο Ζαραλίκος ποιανού υπάλληλος είναι;”
“Κανενός. Εκεί την πάτησες. Ποτέ δεν κάνεις μήνυση σε κάποιον που δεν έχει αφεντικό. Θα έπρεπε να το ξέρεις αυτό, Νίκο”
“Και τι θα κάνω τώρα;”
“Εγώ λέω να πας τον Ζαραλίκο στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, όπως κάνουν οι Έλληνες σήμερα, γιατί η Δικαιοσύνη στην Ελλάδα είναι ξεπουλημένη και μπορεί οι δικαστές να είναι του Ζαραλίκου”
“Με δουλεύεις;”
“Ναι”
“Έλα, πιτσιρίκο, πες, σοβαρά”
“Κοίτα, θα σου έλεγα να αποσύρεις τη μήνυση, να ζητήσεις συγγνώμη για το λάθος σου, και να προσπαθήσεις να ξεχαστεί το θέμα, γιατί αν, ο μη γένοιτο, βρεθείς μούρη με μούρη με τον Ζαραλίκο στο δικαστήριο, θα ψάχνεις πόρτα για να φύγεις, γιατί εσύ δεν μπορείς να βάλεις δυο λέξεις στη σειρά κι αυτός έχει το μυαλό του στην άκρη της γλώσσας του”
“Δηλαδή, αν αποσύρω τη μήνυση, θα την βγάλω καθαρή;”
“Δύσκολο, γιατί τώρα έγινες υπάλληλος του Ζαραλίκου, και θα πρωταγωνιστείς στις παραστάσεις του και στα βίντεό του.”
“Γ@μήθηκα”
“Ε, αυτό έγραψε κι ο προφήτης Ζαραλίκος στο tweet αλλά εσύ θίχτηκες. Ρε Νίκο, μήπως θίχτηκες επειδή όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται;”

Ο Νίκος πέφτει στον ώμο μου κι αρχίζει να κλαίει με αναφιλητά. Σε αυτό το σημείο, εγώ ξυπνάω μούσκεμα στον ιδρώτα και πετάγομαι από το κρεβάτι γιατί αυτή η συνάντηση και αυτός ο διάλογος με τον Νίκο Ανδρουλάκη έγιναν μόνο στο όνειρό μου. Δεν φταίω εγώ για τα όνειρα που βλέπω στον ύπνο μου. Δεν έχουμε ευθύνη για τα όνειρά μας. Τα όνειρα έρχονται χωρίς να σε ρωτήσουν. Και όπως είπε κι ο Καραγκιόζης στον Μπαρμπαγιώργο, “τα όνειρά σου μην τα λες, γιατί μια νύχτα αστεία μπορεί και τα λιμά του ΠΑΣΟΚ να ‘ρθούν στην εξουσία”.

(Η νέα παράσταση του Χριστόφορου Ζαραλίκου έχει τον τίτλο “Κι εγώ υπάλληλος είμαι”. Χορηγός επικοινωνίας ο Νίκος Ανδρουλάκης.)

ΠΗΓΗ

Next
This is the most recent post.
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση
 
Top