Ξυλοδαρμοί, εκβιασμοί, απειλές και ένα παιδί στη μέση

Το επονομαζόμενο «μοντέλο» στη σύνθετη (από κατηγορίες) και πολύκροτη δίκη για την απαγωγή του μεγαλοεφοπλιστή Περικλή Παναγόπουλου είναι για τις διωκτικές Αρχές ο εκτελεστής που στις 2 Ιουλίου με τα 9άρια πιστόλια του άδειασε δύο γεμιστήρες στο Ψυχικό στο κορμί του 54χρονου τοπογράφου Παναγιώτη Στάθη.

Aπό τον  Βασίλη Χήτο

Παρατσούκλι που «κόλλησε» στον Γ.Κ. ο «νονός των νονών» Βασίλης Στεφανάκος, βλέποντας μια δικαστίνα από έδρας να απορεί πώς ένας τόσο εμφανίσιμος και «κούκλος», που έκανε παρέα, όπως μαρτυρούν και οι φωτογραφίες που δημοσιεύει σήμερα η «Espresso», με celebrities κατά τη διάρκεια νυχτερινών εξόδων και κοσμικών events, πέρασε με τόση ευκολία και δίψα για αίμα στα συμβόλαια θανάτου. Και, μάλιστα, τότε υπό τις διαταγές του ισοβίτη Παναγιώτη Βλαστού!





Εχοντας περάσει αρκετός καιρός από εκείνη τη σκοτεινή περίοδο, η Ασφάλεια Αττικής τώρα «δείχνει» ως «ηθικό αυτουργό» που όπλισε το χέρι του Γ.Κ. στο καρτέρι θανάτου στον Στάθη επιχειρηματία του real estate, ο οποίος παλιότερα είχε πέσει κι αυτός θύμα ξυλοδαρμού στη Μύκονο. Για τους διώκτες είναι ο «εντολέας» που είχε κάθε λόγο να βγάλει από τη μέση τον τοπογράφο επειδή θεωρούσε πως «τον έριξε σε μια μεγάλη αγοραπωλησία». Το θύμα της δολοφονικής ενέδρας, ωστόσο, είχε κι άλλους εχθρούς που θεωρούσαν ότι είχε εξαιρέσει αρχικά οικόπεδα από το χωροταξικό σχέδιο του νησιού αλλά που στη συνέχεια, όταν τα πούλησαν, τα είδαν μπροστά τους ως οικοδομήσιμα…




Στη φάκα

Δεν είναι τυχαίο ότι τον τοπογράφο ως άψογο επαγγελματία του είδους είχαν εμπιστευτεί δύο διαφορετικοί δήμαρχοι για τη σύνταξη-επέκταση του Χωροταξικού (Βερώνης, Κουκάς). Το «μοντέλο» της μαφίας της Μυκόνου πιάστηκε στο σπίτι της ερωμένης του (κόρη δικηγόρου) στο Ψυχικό με τις βαλίτσες στο χέρι, αφού το ζευγάρι θα πήγαινε… διακοπές στην Κύθνο, με τους αστυνομικούς να ανιχνεύουν πυρίτιδα στη ζώνη του! Ο σωματότυπος και το «λάθος» του να επιστρέψει στην ερωτική φωλιά με το ίδιο σκούτερ της επίθεσης θεωρούνται για τις Αρχές «ταυτόσημα» και «αδιάσειστα» στοιχεία, αν και η μηχανή που φέρεται ότι ο ίδιος κυκλοφορούσε την ημέρα του φονικού έφερε πλαστή πινακίδα, η οποία όμως δεν έχει βρεθεί! Ο 44χρονος Γ.Κ. που μέσω του δικηγόρου του αρνείται τα πάντα ζήτησε και πήρε προθεσμία για να απολογηθεί την ερχόμενη Πέμπτη!



Ο 44χρονος, που είχε ήδη προσαχθεί από το βράδυ της Παρασκευής, συνελήφθη κατόπιν σχετικού εντάλματος για ανθρωποκτονία από πρόθεση και οπλοφορία-οπλοχρησία. Ο Γ.Κ. στην πολύκροτη δίκη της απαγωγής Παναγόπουλου ήταν ανάμεσα στους κατηγορουμένους, αλλά όχι ως το μέλος της συμμορίας που άρπαξε και «φυλάκισε» τον μεγαλοεφοπλιστή. Πρωτόδικα το «μοντέλο» καταδικάστηκε σε ισόβια για τη δολοφονία του 56χρονου Γιώργου Γούσιου, συνταξιούχου υπαλλήλου του υπουργείου Παιδείας. Με βάση το κατηγορητήριο, το «μοντέλο» μετέφερε με τη μοτοσικλέτα τον εκτελεστή Α.Κ., που σκότωσε τον 56χρονο κατ’ εντολή του Παναγιώτη Βλαστού, καθώς ο τελευταίος θεωρούσε πως ο Γούσιος τον είχε «εξαπατήσει»! Και στο Εφετείο ο εκτελεστής τιμωρήθηκε με ισόβια, αλλά ο Γ.Κ. τα έσπασε και έπεσε στα 15 χρόνια κάθειρξη, με αποτέλεσμα μετά να αποφυλακιστεί με όρους.


Ο διάλογος που προκαλεί ανατριχίλα: Γ.Κ.: «Εγώ γ@μ@ω και δεν παίρνω χαμπάρι από μανάδες! Θέλω να μου ξηγηθείς»!

Η «Espresso» αποκαλύπτει σήμερα συνομιλίες από την εποχή της απαγωγής Παναγόπουλου, που πρώτη φορά βλέπουν το φως της δημοσιότητας. Το «μοντέλο» από τότε ήθελε να αποτελέσει τον ακρογωνιαίο λίθο της «Greek Mafia», όχι ως «οδηγός», αλλά αναβαθμιζόμενο ως «εκτελεστής».

Στις επίμαχες συνομιλίες προκαλεί ανατριχίλα η παραδοχή του συγκεκριμένου άνδρα, ο οποίος επανειλημμένα -ούτε λίγο ούτε πολύ- εκλιπαρεί τηλεφωνικά αρχινονό να τον «αναβαθμίσει» και, εκτός από οδηγός μοτοσικλέτας, να σκοτώνει και ο ίδιος, αφού έχει τη δυνατότητα να κάνει και «μακιγιάζ», παραμορφώνοντας με σφαίρες τα πρόσωπα των υποψήφιων θυμάτων του. Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγουν ξεκάθαρα πέντε αρεοπαγίτες, με επικεφαλής τους γυναίκα αντιπρόεδρο, η οποία στη συνέχεια έγινε και πρόεδρος του Αρείου Πάγου.



Από τα ίδια δικόγραφα προκύπτει ξεκάθαρα πως ο αρχινονός διαθέτει εκτελεστικό βραχίονα εκτός των τειχών των φυλακών. Πρόκειται για «δίδυμο» που κινούνταν με μοτοσικλέτα αλλά ο οδηγός της μηχανής ακούγεται να λέει στον βαρυποινίτη πως ο εκτελεστής Α.Κ. που μεταφέρει στα «συμβόλαια θανάτου», όταν πυροβολεί, δεν κρατά σταθερό το χέρι του, ενώ ο ίδιος είναι φοβερός στο σημάδι. Το «μοντέλο» ακούγεται στις «συνακροάσεις» των ηχογραφημένων τηλεφωνικών παρακολουθήσεων να του λέει επί λέξει: «Εγώ γ@μ@ω και είμαι ψύχραιμος και δεν φεύγω απ’ τον στόχο…» Ζητά, μάλιστα, τηλεφωνικά από τον αρχινονό να τον αφήσει να «εξηγηθεί», δηλαδή να σκοτώσει κι αυτός μια φορά.

Τα… παράπονα

Ο έγκλειστος συμφωνεί και του λέει να πάει κι αυτός «μια φορά, δεν τρέχει τίποτα». Ο οδηγός «μοντέλο» τού παραπονιέται επίσης πως ο εκτελεστής Α.Κ. «έχει γαμ@θεί να κάνει (σκοτώνει) συνέχεια να χαίρεται…», ενώ τον χαρακτηρίζει «κομπλεξικό» γιατί δεν θέλει να τον αφήσει να περάσει κι αυτός για λίγο μπροστά… και ζητά από τον βαρυποινίτη να του πει να τον αφήσει να προχωρήσει κι αυτός να κάνει το χτύπημα εκεί πάνω… Ο αρχινονός, μάλιστα, τον πληροφορεί για το επόμενο χτύπημα, τις ώρες άφιξης και αναχώρησης του υποψήφιου θύματος, και του λέει πως θα πρέπει να παρακολουθήσει με τη μοτοσικλέτα το αυτοκίνητο του θύματος και να κάνει «…διπλανό από την πίσω μεριά και λίγο στο πλάι και να τον πυροβολήσει για να τον σκοτώσει». Του λέει επίσης να κάνει προπόνηση με το «καλάμι», δηλαδή το καλάσνικοφ, για να μην τρέμει το χέρι του, ενώ εκείνος αντιτείνει ότι ποτέ δεν τρέμει το χέρι του και δεν κάνει πίσω…

Τα «ψώνια» από Ελληνορώσο

Ο οδηγός συνεργός αναφέρει στον αρχινονό αν ενδιαφέρεται να αγοράσει όπλα «μπερέτα» από Ελληνορώσο στο Μενίδι, από αυτόν από τον οποίο παλιά έχει αγοράσει καλάσνικοφ, και ο άλλος του απαντάει ότι ενδιαφέρεται αλλά όχι για μεταχειρισμένα, δηλαδή χρησιμοποιημένα. Ο βαρυποινίτης πάντως δίνει παραγγελία και για δολοφονία άλλου αντίπαλου «νονού» της νύχτας και τον ρωτά μήπως υπάρχει και κάποιος άλλος που έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για να τον σκοτώσει. Ο αρχινονονός εφιστά την προσοχή στο «μοντέλο», λέγοντάς του ότι στο σημείο που θα στήσουν τη φονική ενέδρα δεν θα πρέπει ούτε να καπνίζουν (γόπες) ούτε να πιάσουν κάτι κόκα κόλες (δακτυλικά αποτυπώματα) και τον παρατηρεί να κανονίσει «μην τυχόν και τρέμει το χέρι σου. Εκεί θέλω καλές βολές, να κοιτάξεις να με δικαιώσεις. Εσύ να κεντράρεις μία μία τη βολή, ενώ ο άλλος να το βάλει στο γρήγορο να τελειώσουν και τις δύο κασέτες (γεμιστήρες) ο καθένας». Τότε ο οδηγός, που σήμερα προσήχθη ως ο φερόμενος εκτελεστής του 54χρονου τοπογράφου στο Ψυχικό, ακούγεται να του λέει: «Εγώ διψάω για τέτοια πράγματα, εμένα μ’ αρέσει, δηλαδή αυτή τη στιγμή… εγώ αυτή τη στιγμή θέλω να μου πεις “μπες σε κείνο το μαγαζί και θέρισέ τους όλους, δηλαδή καυλ@νω, δεν μπορείς να καταλάβεις, δηλαδή τους στέλνω όλους κάτω. Κάτω από μένα κατάλαβες να πάνε να γ@μ@θούν… Εγώ ζω για τέτοια πράγματα, εγώ ήθελα κι από παλιά να εξηγηθώ, αλλά δε μου έτυχε κάτι στον δρόμο». Στο σημείο αυτό γίνεται λόγος για έναν άλλο «νονό» που τα έχει με μία γνωστή τραγουδίστρια, με την οποία ο τελευταίος διατηρεί σοβαρό δεσμό και πάει στο σπίτι της και κοιμάται. Από κοινού ψάχνουν να εντοπίσουν στο σπίτι της λεγάμενης για να τον σκοτώσουν. Ο «νονός» αυτός δολοφονήθηκε στην πορεία από άλλον αντίπαλό του και η αοιδός βρήκε άλλες αγκαλιές, πιο… ισχυρές!

Σε άλλο σημείο ο οδηγός -σήμερα βασικός ύποπτος για την εκτέλεση του τοπογράφου- επιμένει στον φυλακισμένο αρχινονό: «Εγώ δεν πρόκειται να σταματήσω, εγώ δεν παίρνω χαμπάρι στις δολοφονίες και κάθομαι εκεί, είμαι ψυχρός, φίλε, δεν παίρνω χαμπάρι ούτε από μανάδες». Μάλιστα, του επισημαίνει πως μπορεί να παραμορφώσει και το θύμα λέγοντάς του ότι «ξέρω να κάνω και μακιγιάζ, να αλλάζω την όψη της μύτης, του σαγονιού, ώστε να είναι αδύνατον να αναγνωριστεί». Ο «αρχινονός» για άλλο συμβόλαιο θανάτου λέει στον οδηγό πως πρέπει να δολοφονήσουν το υποψήφιο θύμα τους μέσα στον κόσμο μέρα μεσημέρι, «γιατί φυλάγεται», και τον συμβουλεύει: «Να πας από πίσω όσο πιο πονηρά μπορείς (εξ επαφής), να μην πάρει χαμπάρι, του το κολλάς στο κεφάλι…» Σε άλλο σημείο ο φυλακισμένος δίνει «οδηγίες» για την κατασκευή βομβών που τις αποκαλεί «λουκούμι Συριανό», ενώ λέει πως διαθέτει ακόμα και εκτοξευτή ρουκετών, που κάνει το θύμα ρέγκα.
Ο εφιάλτης της μακιγιέζ των VIPs με τον γόη killer

Το «μοντέλο», που συνελήφθη ως ο δολοφόνος του 54χρονου τοπογράφου στο Ψυχικό, υπήρξε το μοιραίο πρόσωπο στη ζωή της μακιγιέζ των διασήμων Ελενας Ψωμά, της γυναίκας που, όπως τώρα υποστηρίζει, θα είχε την τύχη της Καρολάιν… Της κοπέλας με τα «χρυσά χέρια», που εμπιστεύονταν τυφλά όλοι οι αστέρες της εγχώριας showbiz, μεταξύ των οποίων οι Ρούλα Κορομηλά, Βάνα Μπάρμπα, Θέμος Αναστασιάδης και Χριστίνα Λαμπίρη.



Ο Γ.Κ. είναι ο πατέρας του παιδιού της μακιγιέζ, την οποία κακοποιούσε ο άντρας της. Η πολύ γνωστή make up artist σε χθεσινές δηλώσεις είπε: «Είναι λυπηρό και σοκαριστικό. Πάνω απ’ όλα λυπάμαι πολύ για τον άνθρωπο που έχει φύγει. Στεναχωριέμαι πολύ, αν κάποιος που τυχαίνει και είναι ο πατέρας του παιδιού μου έχει ανάμειξη σε όλο αυτό. Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι άνθρωπος που ξέρω μπορούσε να φτάσει σε σημείο να σκοτώσει με τόση ευκολία, παρότι εγώ στάθηκα τυχερή που δεν ήμουν ένα θύμα σαν την Καρολάιν, γιατί προς τα εκεί όδευα από τη βία που έχω υποστεί από εκείνον.

Πίστευα όμως ότι εκείνος βγαίνοντας από τη φυλακή δεν θα κατέληγε πάλι στα ίδια. Είναι θλιβερό. Δεν θέλουμε πια το παιδί μου να έχει την παραμικρή σχέση με αυτόν τον άνθρωπο, ούτε την τυπική τηλεφωνική που είχε. Εμένα η δική μου ζωή αρκετά καταστράφηκε και ψυχικά και επαγγελματικά και οικονομικά, μεγάλωνα τα παιδιά μου χωρίς στήριξη και βοήθεια. Η επαγγελματική μου καριέρα πήγε πολύ πίσω, εξαιτίας της συσχέτισής μου με αυτόν τον άνθρωπο, λόγω της κακής του φήμης. Από εδώ και στο εξής είναι για εμάς παρελθόν ο βιολογικός πατέρας του παιδιού μου» κατέληξε.


Η αρχή του τέλους

Η αρχή του τέλους στη σχέση τους ήρθε λίγο καιρό πριν από τη σύλληψή του με αφορμή την απαγωγή Παναγόπουλου. Τότε συγγενείς και φίλοι του ζευγαριού είχαν σοκαριστεί από όσα είχε δηλώσει δημόσια η ίδια. Σε μια άκρως αποκαλυπτική εξομολόγηση, η Ελενα Ψωμά κατηγορούσε τον τότε σύντροφό της απαριθμώντας τις εφιαλτικές στιγμές στο πλάι του, που ήταν γεμάτες απειλές και ξύλο.

«Ηθελα να αυτοκτονήσω» είχε αποκαλύψει η μακιγιέζ, σοκάροντας το πανελλήνιο. «Πήγαινα στη δουλειά με μαύρα μάτια και σπασμένο χέρι από το ξύλο. Οταν αποφάσισα να φύγω από το σπίτι με το παιδί μου, τρόμαξα τόσο πολύ που, όταν έβγαινα, κοιτούσα αριστερά και δεξιά γιατί με έψαχνε». Οσοι γνώριζαν καλά το ζευγάρι είχαν εντοπίσει αρκετές φορές τα σημάδια βίας πάνω στο κορμί της Ελενας, που έκανε τα πάντα για να διακόψει τη σχέση της με τον Γ.Κ. Μάλιστα πολλοί είναι αυτοί που θυμούνται ακόμα και σήμερα τις απειλές που εξαπέλυε εναντίον της κάθε φορά που του ζητούσε να διακόψουν τις σχέσεις τους.



Εκείνη, λόγω του low profile χαρακτήρα της, δεν ήθελε να δίνει δικαιώματα στους φίλους της αλλά και στους επώνυμους πελάτες της. Οσο όμως κι αν προσπαθούσε να κρατήσει τις ισορροπίες ήταν δύσκολο, αφού το «μοντέλο» ήθελε ανά πάσα ώρα και στιγμή να γνωρίζει το πρόγραμμα της συντρόφου του. Τα προβλήματα για το ζευγάρι έμεναν καλά φυλαγμένα πίσω από τα κλειστά παραθυρόφυλλα του διαμερίσματος που νοίκιασαν πριν από μερικά χρόνια στο Παλαιό Φάληρο.

Οι γείτονές τους δεν είχαν ακούσει ποτέ το παραμικρό, ενώ το μόνο που προκαλούσε αίσθηση ήταν πως ένα νέο σχετικά ζευγάρι κατόρθωνε να φέρνει εις πέρας το ενοίκιο των 1.200 ευρώ (τόσο στοίχιζε το νεόδμητο οροφοδιαμέρισμα των 120 τ.μ. που είχαν νοικιάσει). Χρήματα που ασφαλώς εξασφάλιζε η Ελενα με τη δουλειά της, ενώ εκείνος τη συνόδευε στα πάρτι των επωνύμων, όπου συνήθιζε να βγάζει φωτογραφίες με τους celebrities της εποχής.

Οι δικαιολογίες

Ο Γ. Κ. εξαφανιζόταν πολύ συχνά και για μεγάλα διαστήματα, με τη δικαιολογία ότι επισκεπτόταν γιατρούς στη Γερμανία, ενώ μέσα σε μία νύχτα το ζευγάρι πακέταρε τα πράγματά του από το διαμέρισμα του Φαλήρου και έγινε… καπνός. Προφανώς τότε είχαν αρχίσει τα προβλήματα μεταξύ τους. Το ζευγάρι μπορεί να μην ανέβηκε ποτέ τα σκαλιά της εκκλησίας, απέκτησε όμως ένα παιδί, που το είχε βαφτίσει παρουσία πολλών γνωστών προσώπων στον Αγιο Γεώργιο, στο Καβούρι, με νονό τον Γιάννη Καζανίδη. Η μικρή Ζωή, όπως είναι το όνομά της, είναι για την Ελενα η ίδια της η ζωή. Η μακιγιέζ, μάλιστα, εναντίον του Γ.Κ. είχε καταθέσει ασφαλιστικά μέτρα. Από τότε, μετά τη δικαστική απόφαση, ο Γ.Κ. δεν έχει έρθει σε καμία προσωπική επαφή ούτε με την Ελενα ούτε με την κόρη του Ζωή. Πατέρας και κόρη έχουν μεταξύ τους μόνο τηλεφωνική επικοινωνία, αφού το δικαστήριο απαγόρευσε οποιαδήποτε επαφή. Αλλωστε, όλα όσα έχει καταμαρτυρήσει η πρώην σύντροφός του εναντίον του ήταν αρκετά ώστε να παρθεί μια τέτοια απόφαση.

Πηγή: Espresso
 
Top