Δημόσια συγνώμη μέσα από την εκπομπής της “Καλύτερα δε γίνεται” στον Alpha θέλησε να ζητήσει η Ναταλία Γερμανού σχετικά με μια δήλωση που είχε κάνει στο ξεκίνημα της εκπομπής της αναφορικά με την τραγουδίστρια του Ισραήλ στη Eurovision.

Λίγο πριν ρίξει τίτλους τέλους η παρουσιάστρια δήλωσε χαρακτηριστικά:
“Πριν κλείσουμε, θέλω να πω κάτι γιατί έχω κάνει μια τεράστια γκάφα και, όταν κάνω γκάφες, θέλω να ζητάω συγνώμη. Είπα στην αρχή της εκπομπής για την Ισραηλινή εκπρόσωπο ότι είναι μια πολύ καλή τραγουδίστρια αλλά δεν εκπροσωπεί τον Νετανιάχου η κοπέλα, την χώρα της εκπροσωπεί. Λάθος.
Μου έστειλαν μήνυμα πολλοί φίλοι και μου είπαν ότι «κάνεις λάθος, τον Νετανιάχου εκπροσωπεί». Γιατί η ίδια δήλωσε ότι μόλις τελειώσει ο διαγωνισμός της Eurovision θα ξαναβάλει τη στρατιωτική της στολή και θα πάει να πολεμήσει στον πόλεμο με το Ισραήλ. Άρα λοιπόν είναι δικό μου το λάθος και ζητώ συγνώμη γιατί έτσι έχω μάθει να κάνω πάντα”.

 
Top