Plakiasnikos
Πάμε τώρα για τις παθογένειες
Το 2010 ιδρύθηκε η ΡΑΣ Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων Το 13 ξεκινάει με τον τότε υπουργό Χατζηδάκη και το 14 με τον Χρυσοχοΐδη παιρνει σιγά σιγά την μορφή που έχει σήμερα
Το 2017 διόριζεται πρόεδρος αυτής η Τσιαπαρικου από τον τότε υπουργό Σπριντζη (είναι ήδη στις μυνησεις μας για όσους δεν γνωρίζουν όποτε δεν χρειάζεται να πω κάτι παραπάνω )
Η συγκεκριμένη δεν έχει καμμία σχέση με τον σιδηρόδρομο μιας και η προηγούμενη θέση της ήταν στην 2 ΥΠΕ Υπήρχαν τότε μάλιστα και σφοδρές αντιδράσεις για την τοποθέτηση της εκεί .
Η τοποθέτηση της έγινε στις 3/07/17 με υπογραφή μάλιστα του τότε πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα στην θέση του σντιπροεδρου τοποθετήθηκε ο Κωνσταντίνος Γεωργοπούλος των τότε ΑΝΕΛ (τα μοιράσανε μια χαρά )
Για να μην σας κουράζω θα σας δώσω μόνο το παρακάτω και προσέξτε την ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ για να καταλάβετε γιατί έγινε η ΡΑΣ Για να τρωνε τα χρήματα μιας και δεν δέχονται έλεγχο από κανένα
Η κυβέρνηση της ΝΔ διατήρησε στην θέση της την Τσιαπαρικου και είναι η μοναδική που δεν έχει παραιτηθεί ακόμη και συνεχίζει στην θέση της Είναι αυτή που σε ερώτηση στην εξεταστική εάν θα έβαζε το παιδί της στο τρένο απάντησε ΔΕΝ ΞΕΡΩ
Σε αυτά τα χρόνια της κυβέρνησης της ΝΔ δεν άλλαξε τίποτε στις αρμοδιότητες της ΡΑΣ παρά άλλαξαν μόνο τα πρόσωπα που συνέχιζαν να τρώνε τα χρήματα του σιδηροδρόμου. Που καιρός να δούμε τις παθογένειες . Αυριο τα τιμολόγια για το μπάζωμα.
Πάμε τώρα για τις παθογένειες
— Plakiasnikos (@PlakiasNikos) April 12, 2024
Το 2010 ιδρύθηκε η ΡΑΣ
Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων
Το 13 ξεκινάει με τον τότε υπουργό
Χατζηδάκη και το 14 με τον Χρυσοχοΐδη παιρνει σιγά σιγά την μορφή που έχει σήμερα
Το 2017 διόριζεται πρόεδρος αυτής η Τσιαπαρικου από τον τότε υπουργό… pic.twitter.com/YQUlaKkSbF