Eleni Spanopoulou
ΕΙΣ ΤΟ ΕΠΑΝΙΔΕΙΝ..... 
Η χθεσινή Κυριακή ήταν η πρώτη, εδώ και 6 ολόκληρα χρόνια που δεν δημοσιεύτηκε στην KONTRAnewς η ενυπόγραφη στήλη μου ΕΝΤΕΧΝΩΣ & ΑΤΕΧΝΩΣ, στη σελίδα 25 και στην ενότητα ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ και ΠΟΛΙΤΙΚΗ. Ολα κάποτε τελειώνουν, άλλωστε.... 
Για μένα ήταν ένα Ταξίδι δημοσιογραφικής ανάσας και δημοκρατικής ελευθερίας στον Λόγο και την Γνώμη, που σεβάστηκαν και με το παραπάνω οι πρώην διευθυντές της εφημερίδας ΑΙΜΙΛΙΟΣ ΛΙΑΤΣΟΣ & ΣΠΥΡΟΣ ΣΟΥΡΜΕΛΙΔΗΣ. Δύο εξαιρετικοί συνάδελφοι, τους οποίους τιμώ και ευχαριστώ για την υπέροχη συνεργασία.
Αναρτώ το τελευταίο μου κείμενο για την Λαίδη ΜΑΡΕΒΑ / Μάκμπεθ και την αδικοχαμένη Κυριακή/ Δυσδαιμόνα το οποίο δεν δημοσιεύτηκε. Κλείνω έτσι έναν ακόμη κύκλο δημοσιογραφικής δουλειάς στα πενήντα χρόνια που υπηρετώ το επάγγελμα μου. 
Η Ζωη συνεχιζεται και μόνον ο θανατος τη διακόπτει.... Στους παλιούς μου φίλους και κυρίως τους συναδέλφους μου λέω, ειμαστε ακόμη ζωντανοι...
Στο νέο διευθυντικό σχήμα της εφημερίδας, ως... παλαιότερη γαρ, συμβουλεύω: Χαιρέτα τους πεζούς όταν καβαλικέψεις, για να σε χαιρετούν κι αυτοί, όταν ξαναπεζέψεις....


 
Top