Αλληλεγγύη χωρίς πολιτικό, κοινωνικό & ταξικό περιεχόμενο είναι φιλανθρωπία...
Χυδαία, υποκριτική απενοχοποίηση των...
Ποτέ η φιλανθρωπία δεν εξήγησε γιατί υπάρχουν φτωχοί και πλούσιοι...
Κι εδώ όσοι δεν μπορούν, ή δεν θέλουν να δουν τη διαφορά φιλανθρωπίας κι αλληλεγγύης... "Φιλανθρωπία"... σαν πυροτέχνημα για να μη φανεί η γύμνια του συστήματος της διαφθοράς κι εξαθλίωσης. Αν όσοι απενοχοποιούνται συνειδησιακά με την "προσφορά" (καθαρισμός της λάσπης από κόμματα, περιοδείες πολιτευτάδων που κουβαλούν μακαρόνια και νερό κ.α.π.), διαδήλωναν εναντίον του καθεστώτος... το αποτέλεσμα θα ήταν θεαματικό και θα ανακούφιζε τους πλημμυροπαθείς κι όχι μόνον!
Ζήτω η Ευρώπη... πανηγυρίζει η κυβέρνηση... η Ούρσουλα θα μας δώσει άδεια να δανειστούμε... ακόμη κι αν έχουμε ξεπουλήσει τα πάντα, τ' "ασημικά" της πατρίδας μας...Η φτώχεια είναι πλούτος, βγάζει πολλά χρήματα! Φτώχεια, εξαθλίωση, "πανδημίες-μπόλια" μαζί με τη φιλανθρωπία, είναι οι μεγάλες ευκαιρίες για πλουτισμό, μίζες κι απάτες!
[...] Μέσα σ’ αυτή τη φοβερή στιγμή της παγκόσμιας κρίσης πλήθυνε το κακό, που ήτανε πάντα πολύ, μεγάλωσε η αθλιότητα των απαθλιωμένων ανθρώπων. Ο εργάτης, ο φτωχός αγρότης, ο μικροεπαγγελματίας, ο υπάλληλος ζούνε μέσα σε μια αδιάκοπη αγωνία…Απέναντι στην απέραντη τούτη τραγωδία, η βοήθεια που η επίσημη και ιδιωτική φιλανθρωπία καταπιάνεται να δώσει δεν είναι ούτε σα σταγόνα νερού σε φλογισμένο καμίνι. Τα ελατήριά της άλλως τε δεν είναι καθαρά. Για να υπάρχει της χρειάζεται να υπάρχουνε θύματα.
Ο φτωχός εργαζόμενος λαός που είναι το θύμα, και τα παιδιά που είναι διπλά θύματα... [...]
Δημήτρης Γληνός, “Επιστολή για τη φιλανθρωπία και την αλληλεγγύη”, Νέοι Πρωτοπόροι, Νοε.-Δεκ. 1932
Εδουάρδο Γκαλεάνο
«Απεχθάνομαι τη φιλανθρωπία, γιατί είναι προσβλητική!
Για φιλανθρωπία ούτε συζήτηση!
Δεν ανέχομαι ούτε λέξη!
Εκείνος που οφείλει να επουλώνει τις πληγές του λαού
είναι το Κράτος και όχι εγώ»
Μελίνα Μερκούρη
«Επί τον τύπον των ήλων»... λέξη από κανέναν, αλλά πολλές άναρθρες κραυγές! Γιατί μια οργανωμένη κοινωνία, που μάλιστα επικαλείται τη "δημοκρατία" επιτρέπει σε αλληλέγγυους-φιλάνθρωπους να ασκούν πολιτική και καθήκοντα της Πολιτείας, "καλούς" ή "κακούς" δεν έχει καμία σημασία. Οι "καλοί" θα έπρεπε από την ανθρώπινη φύση να μην υπηρετούν "ανθρωπιστικά" συμφέροντα, αλλά να διεκδικούν-διαδηλώνουν μέχρι τέλους ν' αναλάβει η Πολιτεία ΟΛΑ αυτά που επιβάλει το αστικό Σύνταγμα κι όχι ένα Σύνταγμα Λαϊκής Δημοκρατίας.
Ιστορική αναδρομή στις ρίζες των "Αλληλέγγυων" ➦ Νοέμβρης 2022, "Η φιλανθρωπία δολοφονεί την κοινωνία"!
«Το ταξικό μίσος πρέπει να αποκατασταθεί.
Οι ισχυροί μισούν τους προλετάριους, οι προλετάριοι πρέπει να κάνουν το ίδιο»
Edoardo Sanguineti
✔️ Την συνολική αρθρογραφία στο φιλόξενο "PRESS-GR", βρίσκουμε: ΕΔΩ