Η θρυλική φανέλα με το Νο7 στον ουρανό του ΣΕΦ...

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ & ΒΙΝΤΕΟ

Στον ουρανό του ΣΕΦ ανέβηκε η φανέλα του Ολυμπιακού με το Νο7 στην πλάτη. 

Η φανέλα που φόρεσε ο Βασίλης Σπανούλης από το 2010 έως το 2021 και οδήγησε τον Ολυμπιακό στην κορυφή της Ευρώπης το 2012 και το 2013. 

Τα έξι παιδιά του και η... σύζυγός του Ολυμπία Χοψονίδου πάτησαν το κουμπί και η φανέλα αποσύρθηκε. Κανείς άλλος δεν θα φορέσει πλέον τη φανέλα του Ολυμπιακού με το Νο7. Οι 10.000 και πλέον φίλοι του Ολυμπιακού τον αποθέωσαν. 

Ο ίδιος αποθέωσε την Ολυμπία: «Θέλω να ευχαριστήσω τη γυναίκα μου που μου χάρισε 6 όμορφα παιδιά. Ήταν αυτή που με περίμενε στο σπίτι και άκουγε τα πάντα. Ήταν μια δυνατή γυναίκα που με στήριζε γιατί ήξερε πόσο πολύ θέλω να πετύχω. Σε ευχαριστώ Ολυμπία». 

Εν συνεχεία ο δακρυσμένος Βασίλης Σπανούλης αφιέρωσε την καριέρα του στον πατέρα του: «Τον έχασα από καρκίνο όταν ήμουν 15 χρονών. Πάλεψα για εκείνο. Του το είχα υποσχεθεί. Του αφιερώνω την καριέρα μου. Ήταν το όνειρό μου να παίξω στον Ολυμπιακό από τότε που ήμουν στο Μαρούσι και ήμουν σίγουρος όταν πήρα την απόφαση ότι θα πετύχαινα με κάθε δυνατό και αδύνατο τρόπο.

Περάσαμε δυσκολίες αλλά εύχομαι όλοι οι αθλητές να νιώσουν έστω και λίγο την αγάπη που έχω πάρει από εσάς. Ήθελα να ηγηθώ μιας μεγάλης ομάδας και να την επαναφέρω στην κορυφή της Ευρώπης και της Ελλάδας».







H τελετή ξεκίνησε βίντεο αφιέρωμα στον Βασίλη Σπανούλη με τις καλύτερες στιγμές του. Στο παρκέ πάτησαν πρόεδροι του Ολυμπιακού Γιώργος και Παναγιώτης Αγγελόπουλος που αποθέωσαν τον Βασίλη Σπανούλη.

Μαζί τους και ο Γιώργος Πρίντεζης και ο Κώστας Παπανικολάου με τις κούπες της Euroleague (2012, 2013).  Ο Γιώργος Αγγελόπουλος αποκάλυψε ότι το 2010 οι συζητήσεις είχαν οδηγηθεί σε αδιέξοδο αλλά τελικά έγινε η μεταγραφή του Σπανούλη στον Ολυμπιακό. 

«Είναι πραγματικά ο κορυφαίος αθλητής στην ιστορία του μπάσκετ και ένας από τους κορυφαίους σε όλη την Ευρώπη. Η βραδιά είναι ιστορική, δεν έχει ξαναγίνει. Το αξίζει ο Βασίλης και θα το ευχαριστηθεί και ο κόσμος» είπε αρχικά ο Παναγιώτης Αγγελόπουλος και συνέχισε: «Τι είναι αυτό που άλλαξε όταν ήρθε;

Ο Βασίλης έφερε με την καθημερινή του παρουσία στο γήπεδο, να έρχεται πρώτος και να φεύγει τελευταίος, το πνεύμα του νικητή. Την άρνηση να χάσουμε. Και έτσι κατακτήσαμε όσα κατακτήσαμε αυτήν την δεκαετία σε Ελλάδα και Ευρώπη. Τον ευχαριστούμε γι' αυτό».

Από την πλευρά του ο Γιώργος Αγγελόπουλος, είπε: «Το 2010 ήταν δύσκολο να γίνει η κίνηση. Είχαμε φτάσει σε αδιέξοδο και λέγαμε ότι ίσως γίνει κάποια άλλη στιγμή. Είχαμε προσπαθήσει και όταν ήταν ακόμα στο Μαρούσι, αλλά δεν είχε γίνει η δουλειά.

Ήμουν στην Αμερική και λίγο πριν μπω στο αεροπλάνο είχαμε μιλήσει με τον Παναγιώτη και είχαμε πει ότι πρεπει να το κάνουμε. Με το που προσγειώθηκα πήγαμε και υπογράψαμε τον Βασίλη. Έτσι ξεκίνησε να αλλάζει η ιστορία του Ολυμπιακού»...

protothema.gr
 
Top