Χθες ήταν μία ημέρα σταθμός στη ζωή μου,  είναι η πρώτη φορά που εκλέγομαι ως εκπρόσωπός σας στο ελληνικό κοινοβούλιο.

Οι εκδηλώσεις αγάπης και στήριξης που έχω δεχθεί από χθες με έχουν συγκινήσει βαθιά σε ανθρώπινο επίπεδο. Να είστε όλοι καλά, σας νιώθω συνοδοιπόρους να με στηρίζετε στο κοινό μας αγώνα για αυτοδύναμη κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας που ξεκινάει από σήμερα..

Θέλω να ευχαριστήσω την Αθηνά μου για την απεριόριστη υπομονή και κατανόηση που δείχνει, τον Γιάννη μου και την Ελεονώρα μου για όλες εκείνες τις ώρες που δεν ήμουν κοντά τους, θέλω να γνωρίζουν ότι όλα γίνονται και για αυτούς, για το μέλλον τους.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλες και όλους που προσήλθαν στην κάλπη και στήριξαν την παράταξή μας δίνοντας ελπίδα και προοπτική στον τόπο. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω ιδιαίτερα όσους με εμπιστεύτηκαν και με τίμησαν με την επιλογή τους.

Κυρίως θέλω να ευχαριστήσω όλους και όλες εσάς που έμπρακτα με το χρόνο σας, την ενέργειά σας, τη συμμετοχή σας, το τρέξιμο και το νοιάξιμο που δείξατε τόσο απλόχερα, συμβάλλατε καθοριστικά στο να γίνει η εκλογή μου δυνατή. Αυτή η νίκη είναι πρωτίστως δική σας επιτυχία!

Δεν έχω λόγια, σας ευχαριστώ όλους από τα βάθη της καρδιάς μου.

Να είστε βέβαιοι ότι θα τιμήσω την εμπιστοσύνη σας. Σας αγαπώ όλους.

Λιβανός Μιχάλης


 
Top