Δεν ξέρει τίποτα για την δίωξη λέει η μητέρα του παιδιού

Πολλά ερωτήματα προκύπτουν από την υπόθεση βιασμού του 6χρονου κοριτσιού από 43χρονο Ιρακινό στο Πέραμα, με τις Αρχές να «βάζουν» στο κάδρο και την μητέρα της.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, ο εισαγγελέας Πρωτοδικών Πειραιά άσκησε ποινική δίωξη και στη μητέρα, η οποία πλέον κατηγορείται για συνέργεια σε ασέλγεια ανηλίκου που δεν έχει συμπληρώσει το 12ο έτος της ηλικίας του.

Ο 43χρονος Ιρακινός έχει συλληφθεί και θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Πειραιά, ενώ οι Αρχές εξετάζουν κι άλλα ενδεχόμενα, όπως το να υπήρχαν οικονομικές διαφορές μεταξύ της μητέρας και του 43χρονου.



Υπενθυμίζεται ότι η μητέρα του παιδιού κατήγγειλε στην αστυνομία τον αλλοδαπό φερόμενο δράστη, με τον οποίο γνωρίζονταν. Ο 43χρονος συνελήφθη και θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα, ενώ παράλληλα οι αρχές ερευνούν το ενδεχόμενο η μητέρα να γνώριζε εδώ και καιρό τις φρικιαστικές πράξεις σε βάρος του μικρού κοριτσιού, αλλά και να είχε οικονομικές διαφορές με τον αλλοδαπό.

Η ίδια μίλησε για τα όσα είδε να συμβαίνουν μέσα μέσα στην αποθήκη του πλυντηρίου αυτοκινήτων όπου εργαζόταν και διέμενε ο Ιρακινός.

«Τον γνωρίζω πέντε χρόνια. Κάναμε πολύ “κολλητή” παρέα. Του είχα απόλυτη εμπιστοσύνη, δεν μου είχε δώσει ποτέ δικαιώματα» είπε μιλώντας στον Ant1.

Περιγράφοντας τα όσα συνέβησαν μέσα στην αποθήκη, η ίδια ανέφερε: «Εκείνες τις ημέρες είχα την κορούλα μου με πυρετό. Γυρνώντας από το ΙΚΑ, η κόρη μου μου είπε να σταματήσουμε στο μαγαζί του, μιας και το σπίτι μας είναι κοντά. Του ζήτησα κάποια στιγμή ένα θερμόμετρο για να δω αν έχει πυρετό το παιδί και να φύγουμε για το σπίτι. Στον 43χρονο είχα απόλυτη εμπιστοσύνη. Μου είπε “εντάξει, παιδί μου, θα βάλω εγώ θερμόμετρο στο παιδί” και το πήρε μαζί του στην αποθήκη».




Στη συνέχεια η ίδια δήλωσε ότι για δύο λεπτά μιλούσε στο τηλέφωνο με μια ξαδέρφη της και έπειτα πήγε να δει το παιδί και αντίκρυσε τον Ιρακινό να παρενοχλεί σεξουαλικά την 6χρονη: «Πήγα στην αποθήκη και είδα την κόρη μου ξαπλωμένη και εκείνον να την χαϊδεύει. Ήταν χάιδεμα ακατάλληλο για παιδί, ήταν σεξουαλική παρενόχληση», τόνισε.

Η μητέρα πρόσθεσε ότι τρόμαξε όταν είδε ένα όπλο στο συρτάρι του αλλοδαπού: «Ταράχτηκα, γιατί είδα μέσα στο συρτάρι του γραφείου του ένα όπλο. Κοπάνησα το πόδι μου με δύναμη και μπήκα μέσα. Μίλησα στην κόρη μου και δεν απαντούσε. Αυτός σήκωσε τα χέρια ψηλά και μου είπε “το θερμόμετρο ψάχνω, τι έπαθες;”. Του είπα ότι “το παιδί μου ψήνεται στον πυρετό και πρέπει να το πάρω και να φύγουμε” ως δικαιολογία για να μπορέσουμε να φύγουμε».

Η ίδια υποστήριξε ότι δεν προχώρησε αμέσως σε καταγγελία γιατί περίμενε τους γονείς της να πάνε μαζί στο τμήμα. «Το παιδί ήταν ταραγμένο και μου έλεγε “μαμά, με έπιανε σε σημεία που δεν έπρεπε”» πρόσθεσε η μητέρα.

Αναφορικά με την ποινική δίωξη που της άσκησε ο εισαγγελέας, η ίδια είπε ότι δεν έχει λάβει κάποιο έγγραφο και ότι ενημερώθηκε από τα ΜΜΕ. «Σας ορκίζομαι ότι ποτέ δεν μου είχε δώσει δικαιώματα, αλλιώς δεν θα το πήγαινα το παιδί. Είμαι μια μητέρα που μεγαλώνω το παιδί μόνη μου και το έχω πάντα μαζί μου», ανέφερε.
 
Top