ΔΗΛΩΣΗ (31-1-2023)

Όπως είχα δημόσια δεσμευτεί ,με αφορμή την από τριμήνου (31/10/22 )άθλια προσπάθεια δολοφονίας χαρακτήρα, που επιχείρησε οργανωμένο κέντρο ανώνυμων αλλά και γνωστών « τρολατζήδων» του διαδικτύου, σε βάρος μου,οι συκοφάντες/ντριες θα λάβουν την πρέπουσα απάντηση από τη Δικαιοσύνη.

Μετά από την μηνυτήρια αναφορά  που κατέθεσα στις 1/11/2022 στη Διεύθυνση Ηλεκτρονικού Εγκλήματος,

εναντίον όσων επιχείρησαν αυθαίρετα,αβάσιμα και με ψευδή στοιχεία να με εμπλέξουν στην αποτρόπαια πράξη του βιασμού-αποπλάνησης της 12 χρονης ανήλικης στον Κολωνό,κατέθεσα πρόσφατα  και αγωγή ,

εναντίον της Κας Ζερβού Ευαγγελίας (´Ελιας),

που υπήρξε «η πηγή» και η αφετηρία των εναντίον μου ψευδών και συκοφαντικών αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η εναγόμενη , πρόσωπο όχι αγνωστο στο χώρο των  social media ,τακτική σχολιάστρια γνωστή για τις ακραίες και προκλητικές της θέσεις και κατά συρροή συκοφάντρια ,

εμπλέκεται σε ανάλογες δικαστικές διαμάχες ,με πρόσφατη την καταδίκη της σε καταβολή αποζημίωσης για συκοφαντική δυσφήμιση στην γνωστή δημοσιογράφο Ελενα Ακρίτα και στο γιό της.

Η αγωγή κατά αυτής της κύριας υποκινήτριας,που ως στόχο  είχε να προσβάλει την ηθική μου υπόσταση και να με βλάψει- στιγματίζοντας την προσωπική,επαγγελματική,

επιστημονική,πολιτική και κοινωνική μου ζωή-

δεν αποτελεί μόνο νόμιμο δικαίωμα μου κατά της αδικοπρακτικής της συμπεριφοράς,αλλά και καθήκον μου ως ενεργού δημοκρατικού πολίτη απέναντι στο ανησυχητικά εξαπλούμενο και θλιβερό φαινόμενο των ημερών μας, της δολοφονίας χαρακτήρα, που σπιλώνει υπολήψεις, καταστρέφει ζωές,αποδομεί ανθρώπους, στοχοποιεί πολιτικούς χώρους και ενοχοποιεί κοινωνικές διαδρομές.

Δικαίωμα, καθήκον αλλά και ηθική μου υποχρέωση,

απέναντι σε όλους και όλες που μου συμπαραστάθηκαν και με στήριξαν στην απρόσμενη αυτή τραυματική μου εμπειρία.

Σε όλον αυτό το κόσμο,

[συγγενείς,γειτον@,φιλ@,συναδελφ@,συνεργατ@,

συναγωνιστ@ και συντροφ@] 

εκφράζω δημόσια για μια ακόμη φορά ,

την βαθειά μου ευγνωμοσύνη, για την αλληλεγγύη και εμπιστοσύνη στο πρόσωπο μου.

Και ένα εγκάρδιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον φίλο,σύντροφο ,μάχιμο Νομικό και Δικηγόρο μου Αγης Τάτσης

Υ.Γ.Δηλώνω,εκ των προτέρων ,ότι μέρος της αποζημίωσης που ζητώ να καταβληθεί ,θα διατεθεί για σκοπούς που αφορούν στη ψυχοκοινωνική στήριξη ανηλίκων παιδιών.

 
Top