Δήλωση Γιάννη Μαντζουράνη για τη φαυλότητα Μητσοτάκη σε βάρος της μνήμης του Ανδρέα

Είναι τιμή μου να αναφέρει ο κύριος Μητσοτάκης το όνομά μου, δίπλα σ’ αυτό του αείμνηστου Ανδρέα Παπανδρέου.
Είναι ατιμία όμως και προσβολή στη μνήμη του Ανδρέα, να τον συκοφαντεί ακόμα και νεκρό, όταν ξέρει ότι αθωώθηκε πανηγυρικά από τη Δικαιοσύνη για την υπόθεση Κοσκωτά. Για να οδηγήσει σε συνέχεια την αμετανόητη Δεξιά του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, σε εκλογική ήττα και πολιτική καταισχύνη.
Είναι ατιμία επίσης να συκοφαντεί εμένα, στέλεχος σήμερα του ΣΥΡΙΖΑ και της προοδευτικής παράταξης, όταν ξέρει ότι η ελληνική Δικαιοσύνη με κήρυξε αθώο με ομόφωνη απόφαση για την ίδια υπόθεση. Και αποφάνθηκε ότι η δίωξή μου, η δολοφονία χαρακτήρα και η πρωτοφανής ταλαιπωρία μου, με ευθύνη του τότε παρακράτους Μητσοτάκη, ήταν παράνομη.
Δεν αξίζουν άλλου σχολίου όσα είπε σήμερα στη Βουλή. Παραμένει φαύλος σαν Μητσοτάκης. Βαρύνεται με εγκλήματα κατά του κράτους δικαίου και η προσφυγή του στον Εφιάλτη του παρελθόντος και τη λάσπη, μόνο αμηχανία και φόβο αποκαλύπτει.
Η λάσπη όμως, όσο κι αν του ταιριάζει, δεν πρόκειται να τον σώσει.


Για να δείτε την ανάρτηση του Γ. Μαντζουράνη στο Facebook πατήστε ΕΔΩ: https://bit.ly/3Rbp6v2


 
Top