Απογοητευτμένη εμφανίζεται η συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών από τις επιστροφές που έλαβαν μέσω του Power Pass ως αντιστάθμισμα για τις υπέρογκες χρεώσεις στους λογαριασμούς ηλεκτρικής ενέργειας, όπως προκύπτει από έρευνα που διενήργησε η καταναλωτική οργάνωση ΕΚΠΟΙΖΩ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, το 92,3% των ερωτηθέντων που συμμετείχαν και ήταν δικαιούχοι της επιδότησης δήλωσαν ότι δεν είναι ικανοποιημένοι από το ποσό που έλαβαν. Από τους δικαιούχους του Power pass το 26,1% ανήκαν στην κατηγορία από 0 έως 17 ευρώ, το 24,7% έλαβαν από 18 έως 50 ευρώ, το 15,2% από 51 έως 100 ευρώ, το 17,4% από 101 έως 200 ευρώ, το 8,5% από 201 έως 300 ευρώ, το 8,1% από 301 έως 600 ευρώ.

Σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές αναφορικά με την αύξηση του κόστους ηλεκτρικής ενέργειας, το 17,6% δήλωσε ότι έχουν απειληθεί με διακοπή ρεύματος από τον προμηθευτή ενέργειας το τελευταίο τρίμηνο, ενώ στο 3,1% έχουν ήδη προβεί σε διακοπή.

Όπως αναφέρει η ΕΚΠΟΙΖΩ, είναι σημαντικό πως το 24,5% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι ο μηνιαίος λογαριασμός ηλεκτρικού ρεύματος αντιστοιχεί στο 10% του μηνιαίου εισοδήματός τους, ενώ για το 27,2% αντιστοιχεί στο 20%. Επίσης, ένα σχετικά σημαντικό ποσοστό (το 16,8%) δήλωσε ότι αντιστοιχεί στο 30% και το 14,4% στο 50% και άνω του μηνιαίου εισοδήματος.
 
Top