Την ώρα που το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας πανηγυρίζει γιατί η ΔΕΗ θα εμφανίσει λειτουργικά κέρδη κοντά στα 800 εκατ. για το 2021, η εταιρεία φροντίζει να δείχνει το κοινωνικό της πρόσωπο.

Όπως κατήγγειλε η κ. Ελένη το πρωί της Δευτέρας στο Mega, επειδή δεν μπόρεσε να πληρώσει μία δόση της ρύθμισης που είχε κάνει για την οφειλή που είχε στη ΔΕΗ, της έκοψαν το ρεύμα.

Η ίδια, εδώ και 5 μήνες ζητά να της κάνουν νέα ρύθμιση, κάτι που δε γίνεται δεκτό και για να της επανασυνδέσουν το ρεύμα της ζητούν 967 ευρώ, το σύνολο δηλαδή των οφειλών της.

«Είμαι στην καθολική υπηρεσία της ΔΕΗ, έχω ένα λογαριασμό που πληρώνω κανονικά, και έναν άλλο που έχει μπει στην καθολική υπηρεσία που είναι ας πούμε θυγατρική της ΔΕΗ. Στην καθολική υπηρεσία έχασα μία δόση, κανόνας της καθολικής υπηρεσίας είναι να μην κάνεις άλλο διακανονισμό. Ο λογαριασμός είναι 967 ευρώ. Έδινα γύρω στα 80 ευρώ το μήνα», σημείωσε μιλώντας στο Mega.

«Εδώ και πέντε μήνες ζητάω να μου κάνουν νέο διακανονισμό, και μου λένε να περάσει το εξάμηνο. Μου έδωσαν συγκεκριμένη ημερομηνία που μπορώ να κάνω διακανονισμό. Τους πήρα σε εκείνη την ημερομηνία και μου είπαν ότι δεν μπορώ να κάνω διακανονισμό γιατί δεν είμαι πια στο κοινωνικό τιμολόγιο. Εγώ έχω και ένα παιδί ΑμεΑ. Ρώτησα γιατί δεν είμαι πια στο κοινωνικό τιμολόγιο και μου είπαν ότι είμαι υψηλόμισθη. Τώρα πώς είμαι υψηλόμισθη δεν το ξέρω αυτό. Το οικογενειακό μου εισόδημα είναι γύρω στις 19.000 ευρώ. Τώρα μου έχουν κόψει το ρεύμα. Μας λένε μπαταξήδες», πρόσθεσε.

Μα καλά, η κ. Ελένη δεν… έχει ακούσει για την γραμμή έκτακτης ανάγκης 15902 για επανασύνδεση του ρεύματος σε ευάλωτα νοικοκυριά, την οποία τόσο πολύ διαφήμισε ο αρμόδιος υπουργός Κώστας Σκρέκας. Πρέπει όμως να το τσεκάρει, πληροί τα… εισοδηματικά κριτήρια;

Δείτε το βίντεο:
 
Top