Μετά τη «λίστα Πέτσα» έχει σειρά η …λίστα Πλεύρη, η οποία «σπρώχνει» σε κανάλια ποσό 4.960.000 ευρώ για καμπάνια «διαμόρφωσης θετικής πεποίθησης και ενεργού συμμετοχής των πολιτών στον εμβολιασμό έναντι του κορωνοϊού COVID-19». 

Η κυβέρνηση επιλέγει να προχωρήσει σε νέα διαφημιστική προβολή για να διαμορφωθεί θετικό κλίμα για τα εμβόλια, την ίδια ώρα μάλιστα που είναι σε εξέλιξη η διερεύνηση της εξεταστικής επιτροπής στη βουλή για τη διαχείριση του δημοσίου χρήματος.

Ειδικότερα, ο υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης και ο αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών Υγείας Θόδωρος Σκυλακάκης υπέγραψαν στις 22 Νοεμβρίου 2021 απόφαση για καμπάνια «διαμόρφωσης θετικής πεποίθησης και ενεργού συμμετοχής των πολιτών στον εμβολιασμό έναντι του κορωνοϊού COVID-19» που αφορά στην ανάθεση εκστρατείας επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών για τις δράσεις που θα αναληφθούν σχετικά με τον εμβολιασμό κατά του covid-19.

Η δαπάνη των 4.960.000 ευρώ (4.000.000 ευρώ συν 960.000 ευρώ ΦΠΑ) θα βαρύνει τον προϋπολογισμό του Υπουργείου Υγείας και θα καλυφθεί με έκτακτη οικονομική ενίσχυση, από τις πιστώσεις για δράσεις που σχετίζονται με την υλοποίηση μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κορωνοϊό (Γενικές Κρατικές Δαπάνες) του Υπουργείου Οικονομικών.



 
Top