Ο βιασμός της 24χρονης κοπέλας στη Θεσσαλονίκη έχει προκαλέσει μεγάλες αντιδράσεις, ενώ συνεχώς βγαίνουν ειδήσεις γύρω από το θέμα. Νέα ανάρτηση στο Instagram έκανε ο Μάνος Παπαδόπουλος, ο οποίος αρχικά είχε παραδεχθεί τη συμμετοχή του στο περιστατικό με ποστάρισμα στο Instagram.

Στη συνέχεια είχε κατεβάσει εκείνη την ανάρτηση του. Τώρα παρουσιάζει μια άλλη εκδοχή των γεγονότων, ξανά στο Instagram.

Πιο συγκεκριμένα, ισχυρίστηκε ότι «σήμερα κατάφερα να ανακτήσω την κυριότητα του προφίλ μου και άμεσα θέλω να προβώ στη διάψευση της δημοσίευσης που πραγματοποιήθηκε στις 13/1/. Η συγκεκριμένη δημοσίευση δεν πραγματοποιήθηκε από εμένα, αλλά από το πρόσωπο το οποίο έχω ήδη μηνύσει για αρπαγή, απειλή, παράνομη βία, επικίνδυνη σωματική βλάβη, εξύβριση και συκοφαντική δυσφήμιση».

«Μου απέσπασαν με τη βία το κινητό»
Στη συνέχεια ανέφερε ότι: «το συγκεκριμένο άτομο μαζί με τους «συνοδούς» του την 1/1/2022 με χτύπησαν αλύπητα και στη συνέχεια στις 13/1/2022 μου απέσπασαν με τη βία το κινητό μου τηλέφωνο και ανέβασαν στο προφίλ μου στο Instagram το ψευδές κείμενο που αφορά σε συμβάν που δεν ήμουν παρών. Η παρακάτω εικόνα είναι στη διάθεση των αστυνομικών αρχών και των δικαστικών αρχών και καταδεικνύει την αλήθεια όσων αναφέρω. Η συνέχεια θα δοθεί στα δικαστήρια και προσδοκώ η απάντηση της δικαιοσύνης να είναι αμείλικτη».

 

Ο Μάνος Παπαδόπουλος, μάλιστα, δημοσίευσε και μια φωτογραφία στην οποία φαίνεται να είναι χτυπημένος.
 

Τι ανέφερε η πρώτη ανάρτηση
Από τον ίδιο λογαριασμό είχε γίνει η εξής ανάρτηση για τα όσα κατάπτυστα συνέβησαν το βράδυ της παραμονής της Πρωτοχρονιάς.

«Την παραμονή της Πρωτοχρονιάς διοργανώσαμε εγώ και οι συνεργάτες μου ένα πάρτι σε σουίτα γνωστού πεντάστερου ξενοδοχείου της πόλης μας. Στην προσπάθεια να γίνει μια όμορφη βραδιά, πίεσα βλακωδώς νεαρές κοπέλες να παραστούν ώστε να ομορφύνει η βραδιά για τους φίλους και πελάτες μας, που ήρθαν από την Αθήνα για το τριήμερο. Η κατάσταση παρεκτράπηκε κατά τη διάρκειά της νύχτας με αποτέλεσμα να εκτεθεί ανεπανόρθωτα ψυχικά και σωματικά μια κοπέλα που γνωρίζω και ήμουν σαφώς η πιεστική αιτία για να παραστεί στο πάρτι. Το λιγότερο που έχω να πω είναι ότι οφείλω ένα τεράστιο συγγνώμη».

Θέση πήρε και το «Αχίλλειον»
Η υπόθεση του βιασμού 24χρονης κοπέλας στη Θεσσαλονίκη έχει προκαλέσει, και δικαιολογημένα, κύμα οργής στην πόλη και πανελλαδικά, ενώ γνωστά ονόματα εμπλέκονται στη συγκεκριμένη υπόθεση.

Το γνωστό μαγαζί «Αχίλλειον» θέλησε να ξεκαθαρίσει τη θέση του μετά από φήμες και αναρτήσεις στα social media που ανέφεραν ότι άτομο σχετικό με την επιχείρηση εμπλέκεται στη διαβόητη αυτή υπόθεση.

Η ανάρτηση του «Αχίλλειον»
«Σχετικά με τα όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας τις τελευταίες ώρες αναφέρουμε τα εξής:
Η επιχείρηση δεν έχει ουδεμία σχέση με το αναφερόμενο περιστατικό.
Με τον εργαζόμενο, ο οποίος φέρεται να συμμετείχε στο συγκεκριμένο περιστατικό έχει ήδη διακοπεί η συνεργασία μας.
Εκφράζουμε τον αποτροπιασμό και την θλίψη μας για τέτοιου είδους περιστατικά, και για τα οποία θα αποφανθεί η δικαιοσύνη.
Επιφυλασσόμαστε παντός νόμιμου δικαιώματός μας»
.

Να σημειώσουμε ότι τα ξημερώματα του Σαββάτου, άτομα του αναρχικού χώρου έγραψαν συνθήματα στην τζαμαρία του καταστήματος για την υπόθεση του βιασμού.


 
Top