Η Amazon και οι υπηρεσίες της σε όλο τον κόσμο κατέρρευσαν το μεσημέρι της Τρίτης, αφήνοντας τα φορτηγά που μετέφεραν τα προϊόντα χωρίς πληροφορίες για τις διαδρομές και τις παραγγελίες τους. 

Λίγο μετά τις 10:00 το πρωί άρχισαν να εμφανίζονται τα πρώτα προβλήματα στην πλατφόρμα της Amazon που εξυπηρετεί και διαδικτυακές εφαρμογές, όπως το Amazon Music and Prime video, Alexa, Ring and Amazon Web Services. Όπως αναφέρει το Bloomberg, γύρω στις 14:00, τρεις εταιρείες παραδόσεων που συνεργάζονται με την Amazon ανέφεραν ότι η εφαρμογή που χρησιμοποιούσαν για την επικοινωνία με τους διανομείς δεν λειτουργούσε, με αποτέλεσμα να μην μπορούν πλέον να τους παρακολουθούν.

Οι περισσότεροι χρήστες ανέφεραν διακοπές στον ιστότοπο της Amazon, ενώ λιγότεροι είχαν προβλήματα με την εφαρμογή. Ορισμένοι χρήστες δεν μπόρεσαν να ολοκληρώσουν τις αγορές τους και άλλοι να προσθέσουν προϊόντα στο καλάθι των αγορών τους. Επίσης, υπήρχαν και κάποιοι που ανέφεραν ότι δεν μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν το Amazon Music, το οποίο έχει μηνιαία χρέωση 16 δολάρια.

Σύμφωνα με την Daily Mail, μάλιστα, η διακοπή επηρέασε και κάποιους παρόχους υπηρεσιών, όπως τα CashApp, CapitalOne, Chime, iRobot, GoDaddy, Instacart Kindle, Roku και του Associated Press. Επιπλέον, ορισμένοι χρήστες είχαν προβλήματα με το Disney+, ωστόσο η βλάβη εκεί αποκαταστάθηκε πριν από τις 13:00.

Η Amazon ανέφερε ότι η κατάρρευση του συστήματος οφείλεται πιθανότατα σε προβλήματα με το API, το οποίο χρησιμοποιείται για την κατασκευή και την ενοποίηση του λογισμικού των εφαρμογών.

«Αντιμετωπίζουμε προβλήματα στην API και στην κονσόλα στην περιοχή US-EAST-1», δήλωσε η εταιρεία, ενώ αργότερα πρόσθεσε Amazon ότι άρχιζε να βλέπει κάποια σημάδια ανάκαμψης, αλλά «δεν έχουμε εκτιμώμενο χρόνο για πλήρη ανάκαμψη αυτή τη στιγμή». Μέχρι στιγμής, πάντως, η υπηρεσία δεν έχει επανέλθει.

«Φωτιά» στο Twitter με την κατάρρευση της Amazon
Με τους χρήστες της εφαρμογής να μη μπορούν να συνδεθούν για αρκετές ώρες στις υπηρεσίες της Amazon, τα tweets έπεφταν βροχή.
 
Top