Στην τελική ευθεία για τις εκλογές της 5ης Δεκεμβρίου για την προεδρία του κόμματος, έχει μπει το Κίνημα Αλλαγής.

Στην εκπομπή Κοινωνία Ώρα MEGA μίλησε ο υποψήφιος πρόεδρος του ΚΙΝΑΛ, Ανδρέας Λοβέρδος.
«Τώρα είμαι στη Θεσσαλονίκη. Εχθές έκανα 4 συγκεντρώσεις εδώ και επιστρέφω στην Αθήνα σε λίγο. Οι τελευταίες δύο ημέρες είναι οργανωτικού χαρακτήρα και έχουμε πολλά να κάνουμε σήμερα και αύριο», είπε ο κ. Λοβέρδος.

«Αναμένουμε συμμετοχή πάνω από 212.000»

Σχετικά με τη συμμετοχή του κόσμου, ο ίδιος σημείωσε ότι «Αν κρίνω από όσα μου λένε στο δρόμο οι πολίτες, θα έχουμε μεγάλη συμμετοχή. Η διαρρύθμιση που έχουμε κάνει έχει εφορευτικές επιτροπές και οι προσερχόμενοι θα έχουν μάσκες, αντισηπτικά, δε θα μπαίνουν όλοι μαζί μέσα. Αναμένουμε συμμετοχή πάνω από 212.000 που είχαμε το 2017».

«Θα μπούμε στο δεύτερο γύρο με πρωτιά»
«Είμαι πολύ έμπειρος για να μην είμαι έτοιμος αν δεν κερδίσω. Η νίκη είναι ο βασικός μου στόχος. Την Κυριακή θα είμαστε νικητές και θα μπούμε στο δεύτερο γύρο με πρωτιά. Δεύτερος γύρος φαίνεται πως θα υπάρχει γιατί είμαστε 6 υποψήφιοι. Σε κάθε ενδεχόμενο, θα είμαι υπάκουος σε αυτά που θα πει η δημοκρατική πλειοψηφία», ανέφερε ο κ. Λοβέρδος για το ενδεχόμενο να μην κερδίσει.

Αναφερόμενος στους υπόλοιπους υποψήφιους, ο κ. Λοβέρδος είπε ότι «Ο καθένας έχει τα δικά του πλεονεκτήματα, οι πέντε ανταλλάξαμε και τα επιχειρήματά μας σε ένα ευπρεπέστατο διάλογο τη Δευτέρα. Είμαστε ένα σοβαρό κόμμα. Το ποιος θα υπερισχύσει θα κριθεί την Κυριακή. Αν θέλετε μία πρόβλεψη, πιστεύω ότι το αποτέλεσμα θα το κρίνει η Αττική και η Κεντρική Μακεδονία».

«Πάμε για ένα κόμμα του 20%»
«Όλα μου τα συνθήματα, έχουν γίνει συνθήματα όλων. Πάμε για ένα κόμμα του 20%, αυτή είναι η βασική επιδίωξη που είχα θέσει από την αρχή και νομίζω ότι θα πραγματοποιηθεί. Ζητάω από τους πολίτες να μου δώσουν την ευκαιρία να το κάνω», τόνισε ο κ. Λοβέρδος.

«Οι πολίτες πρέπει να συμπεριλάβουν στα κριτήριά τους αυτά που λέμε οι υποψήφιοι. Ο πρόεδρός μας πρέπει να είναι βουλευτής ώστε να αναλάβει τις ευθύνες της παράταξης μέσα στη Βουλή», πρόσθεσε κλείνοντας.

 
Top