Η αμερικανική πολυεθνική είχε αγοράσει το 15% των μετοχών της εταιρείας το 2018, αποτελώντας τον δεύτερο μεγαλύτερο μέτοχο. Στην Bodyarmor είχε επενδύσει και ο θρύλος του NBA, Kobe Bryant.
Σήμερα, η Coca – Cola γνωστοποίησε την απόκτηση του εναπομείναντος 85%, κάτι το οποίο αναμένεται να αυξήσει αισθητά το μερίδιο αγοράς που διατηρεί στην κατηγορία των αθλητικών ποτών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Gatorade της PepsiCo, αυτή την στιγμή, αποτελεί το Νο.1 προϊόν της αγοράς, διαθέτοντας μερίδιο σχεδόν 70%. Από την πλευρά της, η Bodyarmor, η οποία έχει λανσαριστεί ως το πιο υγιεινό αθλητικό ποτό, έχει ήδη ξεπεράσει το Powerade της Coca, αποτελώντας το Νο.2 της αγοράς.
Πέραν του ομώνυμου ποτού, στο χαρτοφυλάκιο της Bodyarmor βρίσκονται και τα Vitaminwater, Smartwater και Energy Brands, τα οποία εφεξής θα ανήκουν στην Coca – Cola.
Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, η αγορά του νέου brand αποτελεί το μεγαλύτερο deal της αμερικανικής πολυεθνικής, ξεπερνώντας την απόκτηση της Costa Coffee το 2018 (5,1 δισ. δολάρια).
moneyreview.gr με πληροφορίες από CNBC