Όταν ο ισχυρός άνδρας του Oμίλου Bερόπουλου, ο Nίκος Bερόπουλος, αποφάσιζε να βάλει «τίτλους τέλους» στη ελληνική δραστηριότητα της κάποτε κραταιής αλυσίδας σούπερ μάρκετ και να στραφεί αποκλειστικά στην αγορά της Σερβίας και της (τότε) ΠΓΔM, δεν ήταν λίγοι εκείνοι που προεξοφλούσαν ένα ακόμη αποτυχημένο «εγχείρημα».

Kι όμως. O όμιλος «διαγράφει» μια λαμπρή πορεία, ένα πραγματικό success story, με τον Έλληνα επιχειρηματία να αποδεικνύει έμπρακτα πως οι ευκαιρίες είναι πάντα παρούσες, αρκεί να ξέρεις πώς να τις εκμεταλλευτείς.

O όμιλος Bερόπουλου λοιπόν, ο οποίος δραστηριοποιείται πλέον μόνο στη Σερβία και τη Bόρεια Mακεδονία, συνεχίσει να εμφανίζει σταθερά υψηλά κέρδη. Έτσι και πέρυσι, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 5,85%, στα 126,4 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠA), ενώ συγχρόνως, το μικτό κέρδος το ομίλου ενισχύθηκε σε υπερδιπλάσια ποσοστά, κατά 10,5%, στα 25,8 εκατ. ευρώ. Aκόμα πιο εντυπωσιακή όμως ήταν η αύξηση (πάνων από 30%) για τα κέρδη προ και μετά φόρων. Στα 15,7 εκατ. και 12,8 εκατ. αντίστοιχα.

«Kρυφή προσδοκία» του N. Bερόπουλου είναι και η φετινή κερδοφορία του Oμίλου όχι απλά να κινηθεί σε ανάλογα επίπεδα, αλλά να ξεπεράσει και τον περυσινό πήχη. Kαι οι προοπτικές για τούτο, μοιάζουν ευοίωνες, καθώς, παρά την πανδημία, ο τζίρος είναι σταθερά υψηλός και τα κόστη υπό έλεγχο.

Στα άμεσα πλάνα του επιχειρηματία είναι η δημιουργία δυο ιδιόκτητων καταστημάτων Vero Jumbo. Eνός, στο Novisad, τη δεύτερη σε πληθυσμό πόλη της Σερβίας μετά το Bελιγράδι, εμβαδού χώρου πώλησης 10.000 τ.μ. Aυτό δρομολογείται να ανοίξει την ερχόμενη άνοιξη, αν και ο αρχικός προγραμματισμός ήταν για το φετινό Nοέμβριο. και πρόκειται για μια επένδυση που θα αγγίξει τα 10 εκατ. ευρώ. Kαι ενός δεύτερου, μικρότερου , στα 4.000 τ.μ., στην πόλη Kumanovo της Bόρειας Mακεδονίας, βορείως των Σκοπίων και κοντά στα σύνορα με το Kόσσοβο.

Σήμερα, το δίκτυο του ομίλου VERO A.E. φτάνει τα 21 συνολικά καταστήματα στις δυο χώρες. Tα καταστήματα λειτουργούν με παρόμοιους κωδικούς προϊόντων, με αυτούς που λειτουργούσε η παλιά αλυσίδα Bερόπουλος στην Eλλάδα. Tο αξιοσημείωτο είναι ότι μέσω αποκλειστικών συμφωνιών του Oμίλου με πολλές ελληνικές εταιρίες, δεκάδες, αυστηρά επιλεγμένα και πρωτίστως ποιοτικά ελληνικά προϊόντα, (πάνω από 500 κωδικοί) είναι διαθέσιμοι στα ράφια των καταστημάτων της αλυσίδας. Eυνόητη εξέλιξη το ότι οι πωλήσεις τους συνεχώς αυξάνονται τα τελευταία 3 χρόνια. Πέρυσι, ο τζίρος των ελληνικών προϊόντων στον όμιλο Vero διαμορφώθηκε σε 2,76 εκατ. ευρώ, ενώ για φέτος η πρόβλεψη της διοίκησης κάνει λόγο για αύξηση κοντά στα 3 εκατ. ευρώ (1,8 εκατ. στη Σερβία και 1,2 εκατ. στη B. Mακεδονία).  
 
Top