Ανανέωση των προϊόντων της να φρεσκάρει αισθητικά τα καταστήματά της και το αποτέλεσμα τα «χαμόγελα». Το φωτεινό παράδειγμα της Chillbox μεσούσης της πανδημίας που πέτυχε.

Αναμφίβολα η πανδημία του κορωνοϊού και τα αλλεπάλληλα lockdowns έπληξαν σημαντικά τον κλάδο της εστίασης. Ενδεχομένως, περισσότερο από κάθε άλλη οικονομική δραστηριότητα του τόπου. Ωστόσο, μέσα σε αυτή την άνευ προηγουμένου κρίση, υπήρξαν και ορισμένα φωτεινά παραδείγματα, τα οποία έβαλαν το στοίχημα να βγουν πιο δυνατά και εντέλει τα κατάφεραν.

Ένα από αυτά είναι και η Chillbox, η οποία μέσα στο 2021 τόλμησε να αναδιαρθρώσει το μοντέλο franchise, προωθώντας μια πιο ευέλικτη και οικονομική λύση, προσαρμοσμένη στις νέες συνθήκες της αγοράς και στην post-Covid οικονομία. Αποφάσισε δε, να ανανεώσει και να εμπλουτίσει την γκάμα των προϊόντων, καθώς και να υιοθετήσει μια «φρέσκια» αισθητική για τα δεκάδες καταστήματά της.


Ένα στοίχημα με αρκετά ρίσκα (δεδομένων των αντιξοοτήτων της υγειονομικής κρίσης), το οποίο ωστόσο ήδη αποδίδει καρπούς. Άλλωστε, οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους: 47 καταστήματα στην Ελλάδα και 13 καταστήματα στο εξωτερικό, εκ των οποίων τα οκτώ άνοιξαν μέσα στην πανδημία και τα περιοριστικά μέτρα.



Τα νέα προϊόντα

Οι νέες καταναλωτικές συνθήκες των Ελλήνων, ως απόρροια της εμπειρίας των τελευταίων μηνών, αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης για μια σειρά αλλαγών στην γκάμα των προσφερόμενων προϊόντων της Chillbox, η οποία αποφάσισε να προσδώσει επιπλέον σημασία στην ποικιλία, την πρωτοτυπία και την ποιότητα των γεύσεων.



Αγνά υλικά, ελληνικό γάλα, φρέσκια κρέμα γάλακτος και πραγματικά φρούτα αποτέλεσαν τη βάση των νέων προϊόντων, τα οποία ξεχωρίζουν για ακόμη έναν λόγο. Για την πλήρη απουσία συντηρητικών ή χημικών συστατικών. Την ίδια ώρα, ο αισθητά μεγαλύτερος αριθμός γαρνιρισμάτων έρχεται να «απογειώσει» τη γεύση.



Η νέα σελίδα για την Chillbox έρχεται, επίσης, να σπάσει την εποχικότητα, καθώς οι πελάτες μπορούν να γεύονται τα αγαπημένα προϊόντα τους καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Ροφήματα και γλυκά τον χειμώνα, παγωτά και παγωμένα γιαούρτια το καλοκαίρι.
Νέο στιλ

Επικουρικά με την ουσιαστική αναβάθμιση των προϊόντων, η Chillbox προχώρησε και στην αισθητική αναβάθμιση των καταστημάτων, τα οποία έχουν υιοθετήσει ένα πιο νεανικό στιλ, βελτιώνοντας την εμπειρία του καταναλωτή και δημιουργώντας ένα ιδανικό περιβάλλον για παρέες, ζευγάρια ή και μοναχικούς λάτρεις των ωραίων γεύσεων.

Ειδοποιός διαφορά της αλυσίδας αποτελεί και η δυνατότητα του πελάτη να φτιάξει μόνος του ό,τι ακριβώς επιθυμεί να καταναλώσει, κάτι το οποίο αποτελεί μοναδικό χαρακτηριστικό στην ελληνική αγορά.


Ανανεωμένο πακέτο franchise

Στη νέα εποχή της Chillbox δεν θα μπορούσε να απουσιάζει ο επανασχεδιασμός του πακέτου franchise, το οποίο πλέον χαρακτηρίζεται από μηδενικά royalties και entry fees, και από εγγυημένο food cost, κάτι απολύτως κρίσιμο εν μέσω των αυξημένων πιέσεων στις τιμές των πρώτων υλών.

Αποτέλεσμα αυτών των κινήσεων είναι η διαμόρφωση ανταγωνιστικών και ευέλικτων πακέτων franchise, τα οποία επιτρέπουν σε άτομα που διαθέτουν ένα σχετικά μικρό επιχειρηματικό κεφάλαιο να επενδύσουν σε ένα ασφαλές και κερδοφόρο σχήμα.

Μάλιστα, προβλέπεται ο σχεδιασμός ενός εξατομικευμένου business plan, το οποίο λαμβάνει υπόψη τις ιδιαιτερότητες της κάθε γεωγραφικής περιοχής και τις ξεχωριστές ανάγκες του κάθε υποψήφιου επενδυτή.



Όλα τα παραπάνω, όπως είναι εύλογο, έχουν ήδη ανοίξει την «όρεξη» σε αρκετούς φιλόδοξους επιχειρηματίες, προκειμένου να ξεκινήσουν το δικό τους κατάστημα Chillbox. Ενδεικτικό του υψηλού ενδιαφέροντος είναι η συνεχής ροή αιτήσεων που φθάνουν στα κεντρικά της διοίκησης.

Αν θέλετε κι εσείς να γίνετε ένας από τους συνεργάτες της Chillbox, δεν έχετε τίποτα άλλο να κάνετε, παρά να εκδηλώσετε το ενδιαφέρον σας είτε στο info@chillbox.gr ή στο 210 6628464.
 
Top