Οριάνα Φαλάτσι, το φαινόμενο. Δεν μιλάμε για μια Κατίνα της ελληνικής τηλεόρασης, μια πατσαβούρα της πολιτικής, της κομμωτικής, της ραπτικής, της μαντικής, της αστρολογίας, της καλλιτεχνίας. Μιλάμε για ένα θηρίο, ένα τέρας, ένα ιερό τέρας που δεν μπορείς να μην παραδεχθείς την αξία της. Και τον ατέλειωτο τσαμπουκά της. «Μου έχουν σπάσει τα αρχίδια οι μουσουλμάνοι...». Έτσι φόρα παρτίδα το είχε πει η κυρία.

Κατάρα είναι αυτή η θρησκεία, ο μωαμεθανισμός, είπε, και όχι μόνον είπε, αλλά και το έγραψε αναλυτικά και εμπεριστατωμένα στα βιβλία της η Ιταλίδα. «Κοιμάται η μαλακισμένη Ευρώπη και δεν αντιλαμβάνεται τι την περιμένει στο άμεσο μέλλον έτσι που άνοιξε πόρτες και πόδια στους μελαψούς και σκούρους της Αφρικής και της Ασίας...».

Η από πιτσιρίκα -γιατί όχι και πάντα- αριστερή Οριάνα Φαλάτσι, που τη θυμάμαι με αφορμή τον θάνατό της το 2006, σαν σήμερα 15 Σεπτεμβρίου, είχε καταδικαστεί ποινικά και πολιτικά στην πατρίδα της για τις επιθέσεις στο ισλάμ. Δεν κώλωσε, βέβαια. Επειδή, όμως, δεν αγνοούσε σε βάρος της τρομοκρατική επίθεση, την είχε αράξει στο Μανχάταν της Νέας Υόρκης.

Στις 11 Σεπτεμβρίου το 2001 γίνεται το κόλπο των Δίδυμων Πύργων από τον Οσάμα Μπιν Λάντεν και ο τότε πρόεδρος των ΗΠΑ Τζορτζ Μπους ο νεότερος αμόλησε το ποιηματάκι του. Είπε κάτι μαλακιούλες αν τις βάλεις στη ζυγαριά με την κουβέντα της Φαλάτσι. Με τα χοντρά και ασήκωτα για τον Μωάμεθ και τον ιερό πόλεμο, το τζιχάντ, και ειδικά κατά του Οσάμα Μπιλ Λάντεν.

Τι θα πει αριστερή και αντιστασιακή και αντιμουσολινική και αντιαμερικανή, όπως είχε χαρακτηριστεί ως πολεμική ανταποκρίτρια στο Βιετνάμ η Φαλάτσι. Η κυρία είχε την «τρέλα», την προσωπική συνέπεια μέχρι θάνατο και έγραφε στην κλειτορίδα της τις ετικέτες. Σα να έλεγε Είμαι ΕΓΩ, και το όνομά μου είναι Φαλάτσι. Δεν είμαι η Φαλάτσι η κομμουνίστρια, η Φαλάτσι η αντικομμουνίστρια. ΕΓΩ είμαι και τους γράφω, και τους κομμουνιστές και τους αντικομμουνιστές. Και τους ισλαμιστές και όσους δεν θέλουν να τα χαλάσουν με τους ισλαμιστές. Και δεν μιλάω ως Ιταλίδα, ως πατριώτισσα, ούτε ως Αμερικανίδα. Στα αρχίδια μου όλοι και όλα. Απλά έχω τη ΔΙΚΗ μου άποψη, την οποία ορίζουν τα γεννητικά μου όργανα, όπως και το πνεύμα μου. Σας αρέσει, δεν σας αρέσει.

Αυτό, άλλωστε, είναι το αιώνιο αληθινό πρόσωπο της κόντρας. Ακριβώς. Και άσε τους πλαστογράφους να το πιστώνουν σε άλλοθι, ιδεολογίες, καταπιέσεις, ξεσπάσματα κ.λπ. κ.λπ.

Η Οριάνα Φαλάτσι, κάποτε ερωτική σύντροφος του αλησμόνητου Αλέξανδρου Παναγούλη, γεννήθηκε Ιούνιο του 1929. Δεν καταλάβαινε τίποτα. Αδύνατο να κάτσει ήσυχη, στα αυγά της, στον προσωπικό της θρύλο. Ποτέ δεν έπαιξε παιχνίδι με κάποια πλευρά η τεράστια δημοσιογράφος. Έλεγε: «Ξυπνήστε, μαλάκες…, θα σας γαμήσουνε οι αραπάδες που φέρατε στην Ευρώπη. Αυτή είναι η μεγαλύτερη ανατροπή της παγκόσμιας Ιστορίας, το φύτεμα των μωαμεθανών στην πολιτισμένη Ευρώπη». apodytiriakias.gr


 
Top