κάνει ο αθλητικός κόσμος για να οδηγηθεί προς ένα μέλλον με μηδενικές εκπομπές
άνθρακα.
Οι συνεργάτες του #GameZero θέλουν ο αγώνας να ευαισθητοποιήσει το κοινό για την
απειλή της κλιματικής αλλαγής και να εμπνεύσει τους φιλάθλους να κάνουν απλές
αλλαγές που θα βοηθήσουν στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα.
Η Sky συνεργάστηκε με την Τότεναμ Χότσπερ για να φιλοξενήσει τον πρώτο
ποδοσφαιρικό αγώνα παγκοσμίως με μηδενικές εκπομπές άνθρακα, κόντρα στην
Τσέλσι στις 19 Σεπτεμβρίου όπου σύμφωνα με το στοίχημα bwin η τελευταία έχει
μεγαλύτερες πιθανότητες για τη νίκη. Η πρωτοβουλία υποστηρίζεται από το COP26 και
την Premier League και θα φέρει το hashtag της δράσης #GameZero, με τη φιλοδοξία ο
αγώνας να έχει μηδενικό ανθρακικό αποτύπωμα.
ποδοσφαιρικό αγώνα παγκοσμίως με μηδενικές εκπομπές άνθρακα, κόντρα στην
Τσέλσι στις 19 Σεπτεμβρίου όπου σύμφωνα με το στοίχημα bwin η τελευταία έχει
μεγαλύτερες πιθανότητες για τη νίκη. Η πρωτοβουλία υποστηρίζεται από το COP26 και
την Premier League και θα φέρει το hashtag της δράσης #GameZero, με τη φιλοδοξία ο
Αυτό επιτυγχάνεται όταν οι εκπομπές άνθρακα μειώνονται όσο το δυνατόν
περισσότερο, με το υπόλοιπο να αντισταθμίζεται μέσω φυσικών έργων που
απομακρύνουν τις εκπομπές από την ατμόσφαιρα.
Η Sky, η Τότεναμκαι η βρετανική κυβέρνηση θέλουν το παιχνίδι να ευαισθητοποιήσει
τον κόσμο για την απειλή της κλιματικής αλλαγής και να εμπνεύσει τους φίλους του
ποδοσφαίρου να κάνουν απλές αλλαγές που θα βοηθήσουν στη μείωση του
αποτυπώματος άνθρακα.
Το #GameZero θα δείξει στους φιλάθλους, τον αθλητικό κόσμο, αλλά και στους
τηλεοπτικούς φορείς τα ‘πράσινα’ βήματα που μπορούν να κάνουν με βαδίζοντας προς
ένα μέλλον με μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα.
Η Sky είναι βασικός συνεργάτης και τηλεοπτικός συνεργάτης της COP26 και έχει
δεσμευτεί ότι θα έχει επιτύχει μηδενικές εκπομπές άνθρακα έως το 2030, μειώνοντας τις
δικές της, αλλά και εκείνες των πελατών που χρησιμοποιούν τα προϊόντα της κατά 50%
κατά την επόμενη δεκαετία.
Έτσι, για να έχει ο αγώνας μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα, η Sky και η Τότεναμ θα
εργαστούν για να ελαχιστοποιήσουν τις εκπομπές από τις δραστηριότητες της ημέρας
του αγώνα, όπως την ενέργεια που χρησιμοποιείται για να τροφοδοτήσει το παιχνίδι, το
ταξίδι από και προς το γήπεδο τόσο για τους οπαδούς όσο και για τους συλλόγους, και
τις διατροφικές επιλογές μέσα στο γήπεδο.
Εκατοντάδες άτομα που εμπλέκονται στον αγώνα- από τους παραγωγούς του Sky
Sports μέχρι τους σεφ της Τότεναμ, τους φιλάθλους και το πλήρωμα - εργάζονται για να
πραγματοποιήσουν το #GameZero.
Νωρίτερα φέτος, η Τότεναμ αναδείχθηκε ο πιο πράσινος σύλλογος της Πρέμιερ Λιγκ
μετά από μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό του Sport Positive Summit
υπό την Υποστήριξη των Ηνωμένων Εθνών, έπειτα από μια σειρά βιώσιμων μέτρων
που εφαρμόστηκαν στις δραστηριότητές της.
Ο σύλλογος και η Sky Sports είναι και οι δύο υπογράφοντες του Οργανισμού Ηνωμένων
Εθνών για το Κλίμα νεώ παράλληλα είναι ιδρυτικοί εταίροι του Count Us In - ενός
παγκόσμιου κινήματος που αποσκοπεί στην κινητοποίηση ενός δισεκατομμυρίου
ανθρώπων στον αγώνα κατά της κλιματικής αλλαγής.
Το #GameZero θα διεξαχθεί έξι εβδομάδες πριν από τη Διάσκεψη των Ηνωμένων
Εθνών για την Κλιματική Αλλαγή, που φιλοξενείται από τη βρετανική κυβέρνηση στη
Γλασκώβη, και η οποία συγκεντρώνει παγκόσμιους ηγέτες που στοχεύουν να
επιταχύνουν την παγκόσμια δράση για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής.
Θα αποτελέσει επίσης μέρος της καμπάνιας της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου
«Μαζί για τον πλανήτη μας», η οποία επικροτεί τις δράσεις ατόμων και οργανισμών σε
όλη τη χώρα προς το #OneStepGreener, ως πρόδρομος του COP26.