Το φράγμα του 1 δισεκατομμυρίου χρηστών παγκοσμίως έσπασε το TikTok, όπως ανακοίνωσε η κινεζική εταιρεία. Πρόκειται για μία από τις λιγοστές πλατφόρμες social media που κατάφεραν να φτάσουν σε τόσο μεγάλο κοινό, χωρίς να ανήκουν στις υπερδυνάμεις του κλάδου, την Facebook ή την Google.

Η δημοτικότητα της πλατφόρμας των σύντομων βίντεο εκτινάχθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, όταν ο κόσμος είχε περισσότερο χρόνο να περνά στο κινητό.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Axios, το TikTok χρειάστηκε κάτι παραπάνω από 5 χρόνια για να φτάσει στο 1 δισ. χρήστες, ενώ το Facebook χρειάστηκε 8,7 χρόνια για να πιάσει το ίδιο ορόσημο, το YouTube 8,1 χρόνια και το Instagram 7,7 χρόνια.





Μάλιστα, η ανάπτυξη του TikTok ήρθε κόντρα στις προσπάθειες που έκανε πέρυσι ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, να απαγορεύσει την πλατφόρμα. 
Και παρότι οι προσπάθειες αυτές τελικά εγκαταλείφθηκαν, το TikTok έχει πλέον απαγορευτεί στην Ινδία και βρίσκεται στο μικροσκόπιο των αρχών στην Ευρώπη για τις πρακτικές του στον τομέα της προστασίας δεδομένων και της ασφάλειας των παιδιών.

Σημαντικό είναι, επίσης, ότι το TikTok κατάφερε να διατηρήσει τη δημοτικότητά του παρότι οι άλλες μεγάλες πλατφόρμες κυκλοφόρησαν προϊόντα που το αντιγράφουν, όπως το Reels του Instagram, το Shorts του YouTube και το Spotlight του Snapchat.

Με την ανακοίνωση ότι ξεπέρασε τους 1 δισ. χρήστες, το TikTok καθιερώνεται ανάμεσα στις μεγάλες πλατφόρμες social media του πλανήτη, όπως είναι το Facebook, το YouTube και το Instagram. Το Instagram, που ανήκει στην Facebook, έφτασε τους 1 δισ. χρήστες τον Ιούνιο του 2018. 
Το Snapchat, που έχει σχεδόν διπλάσια χρόνια ζωής, ανακοίνωσε φέτος ότι έχει φτάσει στους 500 εκατ. ενεργούς χρήστες τον μήνα
Και την τελευταία φορά που το Twitter έδωσε στη δημοσιότητα σχετικά στοιχεία, το 2019, είχε 330 εκατ. χρήστες τον μήνα.

moneyreview.gr με πληροφορίες από CNN, Axios
 
Top