Στο λιανεμπόριο μπήκε η Coffee Island, βάζοντας τους πρώτους της κωδικούς στην αλυσίδα supermarket Σκλαβενίτης. Η συγκεκριμένη συνεργασία ξεκίνησε στις 27 Ιουλίου και περιλαμβάνει την τοποθέτηση στα ράφια των υπεραγορών Σκλαβενίτης, σε όλη την επικράτεια, 10 κωδικούς και πιο συγκεκριμένα:

Κάψουλες: 4
Espresso: 2
Ελληνικός: 2
Φίλτρου: 2


Σύμφωνα με πληροφορίες, τη σκυτάλη, μετά τον Σκλαβενίτη, θα πάρει η τοποθέτηση καψουλών – σε πρώτη φάση – στα ράφια επιλεγμένων καταστημάτων της αλυσίδας My market.
Τελείως διαφορετική αγορά

Όπως τόνισε στην imerisia.gr ο Διευθύνων Σύμβουλος της Coffee Island, Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, "με την αλυσίδα Σκλαβενίτης είχαμε ξεκινήσει συζητήσεις πριν την πανδημία του κορoνοϊού, προσπαθώντας να καταλάβουμε καλύτερα πώς δουλεύει η αγορά των supermarkets και του καφέ, αντίστοιχα", προσθέτοντας ότι, "μέσα από αυτές, διαπιστώσαμε ότι η αγορά του καφέ στη λιανική είναι μία τελείως διαφορετική αγορά από αυτή στο κανάλι του HoReCa".
Κανένας «κανιβαλισμός» στο δίκτυο

Υπογράμμισε ότι, "στοχεύουμε σε ένα τελείως διαφορετικό πελατειακό κοινό από τους φανατικούς πελάτες που επισκέπτονται τα καταστήματά μας", υποδηλώντας ουσιαστικά, ότι με αυτή την κίνηση δεν πρόκειται να υπάρξει "κανιβαλισμός" στις πωλήσεις των προϊόντων εντός του δικτύου.
Στρατηγική ανάπτυξης

Η στρατηγική ανάπτυξης που έχει χαράξει η Coffee Island για φέτος, περιλαμβάνει:
Τη γεωγραφική ανάπτυξη του δικτύου, μέσω ανοίγματος νέων καταστημάτων και καναλιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό
Τη διεύρυνση του πελατειακού κοινού και την αύξηση της διείσδυσης και της αναγνωρισιμότητας των προϊόντων καφεκοπτείου σε νέους καταναλωτές
Την ενίσχυση της ηγετικής θέσης του brand στο οργανωμένο λιανεμπόριο
Στο +10% το 2020 – μεσαία μονοψήφια ανάπτυξη φέτος

Αναφορικά με την πορεία της εταιρείας, σημειώνεται ότι πέρυσι έκλεισε με αύξηση του τζίρου που άγγιξε το 10%, δηλαδή επίπεδα της τάξης των €36 εκατ., ενώ και φέτος, μέχρι στιγμής, η Coffee Island καταγράφει ανάπτυξη σε μεσαία μονοψήφια επίπεδα.

Καθίζηση της κίνησης τον Μάιο

Σε κάποια αρνητικά που συνοδεύουν μια γενικότερη θετική χρονιά και φέτος, ο κ. Κωνσταντινόπουλος επεσήμανε την ανεξήγητη καθίζηση του τζίρου τον Μάιο, η οποία ενδεχομένως να αποδίδεται στην στροφή του κόσμου και σε άλλες δραστηριότητες και καταναλωτικές επιλογές, μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων.

Τα σχέδια εκτός Ελλάδας

Στο εξωτερικό, μέτριο θεωρείται το ξεκίνημα στην Ελβετία, μιας και δεν έχουν επανέλθει οι ρυθμοί σε μία κανονικότητα, ενώ κακή συνεχίζεται η πορεία στο Λονδίνο - και αναφερόμαστε στη Ζώνη 1 - αφού ο κόσμος εξακολουθεί να φοβάται. 

Γενικότερα πάντως, σε ό,τι αφορά στο δίκτυο της Coffee Island στο εξωτερικό, το σχέδιο προβλέπει επανασχεδιασμό της στρατηγικής σε Λονδίνο και Τορόντο, προκειμένου να ανακάμψουν οι συγκεκριμένες αγορές, ενώ στο Ντουμπάι, όπου η ελληνική αλυσίδα καφέ άνοιξε το πρώτο της κατάστημα προ διετίας, στο Nakheel Mall, στο Palm Jumeirah, ετοιμάζεται να ανοίξει ένα δεύτερο, εντός του Dubai Festival City Mall. 

Ο σχεδιασμός κάνει λόγο για άνοιγμα μέχρι το τέλος της χρονιάς, ωστόσο κάποιες διαδικασίες που σχετίζονται με τη λειτουργία του mall, μπορεί να πάνε λίγο πίσω τα σχέδια. Τοπικά μέσα είχαν αναφέρει και την πιθανότητα ανοίγματος και τρίτου καταστήματος (στο Dubai International Financial Center), αλλά και την είσοδο στο Άμπου Ντάμπι, ωστόσο για την ώρα δεν επιβεβαιώνονται αυτές οι πληροφορίες.
INFO - Coffee Island
Νο1 αλυσίδα καφεστίασης στην Ελλάδα και την Ν. Ευρώπη

Έδρα: Πάτρα

Iδιόκτητες εγκαταστάσεις επεξεργασίας καφέ και διακίνησης, όπου επεξεργάζονται και καβουρδίζονται 1.400 τόνοι καφέ τον χρόνο

Απασχολούμενοι: 210
Καταστήματα: 470


Χώρες που έχει παρουσία: Ελλάδα, Κύπρος, Ηνωμένο Βασίλειο, Καναδάς, Ντουμπάι και Ελβετία.
 
Top