Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΥ ΓΕΜΙΣΕ ΤΗΝ ΜΑΝΗ ΑΝΕΜΟΓΕΝΗΤΡΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ  ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ.... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΥΔΡΟΔΟΤΗΣΕΙ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΗΣ ΜΑΝΗΣ ΕΝ ΕΤΕΙ 2021...

ΒΕΒΑΙΑ ΠΑΝΕ ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΠΟΥ ΟΙ ΜΑΝΙΑΤΕΣ ΚΑΤΑΠΙΝΑΝ ΑΜΑΣΗΤΑ ΤΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑΚΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ....

ΠΛΕΟΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΑ ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ:


 Αξιότιμη κα Πάρεδρε

Αξιότιμε κε Εισαγγελέα.

Ύστερα από μεγάλη αγανάκτηση τόσο εμού όσο και της οικογένειάς μου καθώς και πολλών άλλων συγχωριανών μου,απευθύνομαι σε εσάς  και επικαλούμαι την ευαισθησία που δείχνετε σε τέτοια θέματα.

Διαμένω στον Πειραιά και κάθε χρόνο από μικρό παιδάκι έρχομαι στο χωριό μου που είναι οι Πιόντες Ανατολικής Μάνης.

Εδώ και πέντε χρόνια επαναλαμβάνεται το ίδιο σκηνικό με την διακοπή υδροδότησης στο χωριό μου.

Στο ίδιο έργο θεατές και φέτος δέκα ημέρες χωρίς νερό.

Η γυναίκα μου και τα παιδιά μου έχουν βγάλει εξανθήματα γιατί δεν υπάρχει νερό να πλυθούμε.Γινόμαστε μετανάστες για να μπορούμε να βρούμε κάποιο συγγενικό σπίτι που έχει νερό στη στέρνα για να πλυθούμε.

Σε επανειλημμένες οχλήσεις στον υπεύθυνο ύδρευσης έφτασε να μας λέει ότι αφού έχετε στέρνες γιατί διαμαρτύρεστε και ότι παίρνετε το νερό που σας αναλογεί.Ο τεχνικός ύδρευσης  ύστερα από ερωτημά μου  μας λέει ότι έχουν βουλώσει οι σωλήνες και ότι πρέπει να απευθυνθούμε στο Γραφείο ύδρευσης.

Ο Πρόεδρος και Αντιδήμαρχος Ύδρευσης υπόσχεται ότι θα στείλει βυτίο να γεμίσει μια δεξαμενή υδροδότησης του χωριού και όποιος πρόλαβε νερό είδε.

Με λίγα λόγια έχουμε πει το νερό νεράκι.

Παρόλα αυτά εγώ πληρώνω όλο το χρόνο το νερό που δεν μου αναλογεί όπως μου είπε ο κύριος πρόεδρος ύδρευσης.

Επειδή έχει γίνει βλαπτική μεταβολή των διακοπών εμού και της οικογένειάς μου,καθώς και της υγείας μας, σωματικής (δερματικά προβλήματα)αλλά και ψυχικής και για τους λόγους που σας προανέφερα κι επειδή έχει φτάσει ο κόμπος στο χτένι καθώς το φαινόμενο διακοπής υδροδότησης του χωριού μου τείνει να γίνει περιοδικό, με περίοδο τα τελευταία  πέντε χρόνια (το αναφέρω γιατί είναι ανεξάρτητο της πυρκαγιάς που ξέσπασε ) σας καταγγέλλω τις πρακτικές αυτές και ευελπιστώ να πράξετε τα δέοντα κατά παντός υπευθύνου που στερεί το δημόσιο αγαθό του νερού στο χωριό μου.

Μετά τιμής 

Τσίκλος Π.Γεώργιος.

 
Top