Στο «σφυρί» βγαίνει το αρνητικό του αμφιλεγόμενου φιλμ από το Συμβάν του Ρόσγουελ που φέρεται ότι κατέγραψε συντρίμμια από ιπτάμενο δίσκο, με τιμή εκκίνησης το 1 εκατομμύριο δολάρια.
Το φιλμ πωλείται στην αγορά NFΤ, για 450 Ether, ένα είδος κρυπτονομίσματος. Το NFT είναι ένα ψηφιακό πιστοποιητικό ιδιοκτησίας.

Η ταινία των 16 mm δείχνει τα όσα ακολούθησαν μετά την υποτιθέμενη συντριβή UFO στο Ρόσγουελ, στο Νέο Μεξικό,με μια ανθρωποειδή φιγούρα σε χειρουργικό τραπέζι. Διάρκειας 17 λεπτών, η ταινία δείχνει την περίεργη φιγούρα να έχει μια τεράστια πληγή στο δεξί πόδι, μεγάλα μάτια και κρανίο, καθώς και κάποια άτομα να περπατούν γύρω από την περίεργη φιγούρα, φορώντας λευκά κοστούμια.


Ο νικητής της δημοπρασίας θα λάβει το βίντεο ως NFT, που αποδεικνύει την αυθεντικότητά του μέσω γραμμών κώδικα. Η δημοπρασία διεξάγεται από την Rarible, που θεωρείται ως η μεγαλύτερη αποκεντρωμένη, δημιουργική αγορά NFT και διαθέτει μεγάλη ποικιλία.







Ο ιδιοκτήτης ισχυρίζεται ότι το βίντεο έχει πιστοποιηθεί από την CIA

Επίσης, ο νικητής θα λάβει και ένα φυσικό πλαίσιο 16 mm από την αρχική ταινία, που γυρίστηκε το 1947, σύμφωνα με δήλωση. Ο ιδιοκτήτης της ταινίας, Βρετανός επιχειρηματίας Ray Santilli, υποστηρίζει ότι το βίντεο έχει «πιστοποιηθεί» από την CIA. Ο Santilli το απέκτησε το 1992, από συνταξιούχο στρατιωτικό καμεραμάν των ΗΠΑ, αναφέρει.

Ο ιδιοκτήτης αναφέρει ότι παρακολουθεί όλη την ιστορία που περιβάλλει την ταινία εδώ και 30 χρόνια. «Όταν είδα για πρώτη φορά τα έγγραφα της CIA που επαληθεύουν το συμβάν του Ρόσγουελ και την ταινία Alien Autopsy, ένα μεγάλο βάρος έπεσε στους ώμους μου», σημειώνει, θεωρώντας ότι το προς δημοπρασία αντικείμενο είναι ένα από τα πολυτιμότερα που έχουν βγει ποτέ στο σφυρί.



Έντονη η διαμάχη για την αυθεντικότητα της ταινίας

Ωστόσο, η διαμάχη γύρω από την ταινία και της αυθεντικότητά της υπάρχει εδώ και χρόνια. Το 1995, πλάνα της ταινίας μεταδόθηκαν στο Fox σε ντοκιμαντέρ, διάρκειας μίας ώρας, με τίτλο «Alien Autopsy: Fact or Fiction» που φιλοξενήθηκε από τον Jonathan Frakes.

To 2006, o Santilli παραδέχθηκε ότι το υλικό είχε ανασυγκροτηθεί απ’ αυτό που είδε στο παρελθόν και ότι μόνο λίγα καρέ προέρχονταν από την αυθεντική ταινία του 1947, χωρίς να διευκρινίσει ποια. Την ίδια χρονιά, ο σχεδιαστής ειδικών εφέ John Humphreys ισχυρίστηκε ότι είχε δημιουργήσει τη φιγούρα στο βίντεο και ότι ο ίδιος εμφανίστηκε στην ταινία ως ένας από τους παθολόγους, σύμφωνα με το Live Science.

Ωστόσο, το 2001, σε υπόμνημα που διέρρευσε από τον δισεκατομμυριούχο της αεροδιαστημικής Robert Bigelow, που αποκτήθηκε από τα αρχεία του πρώην αστροναύτη της NASA Edgar Mitchell, στο οποίο συζητά με τον Kit Green, επιστήμονα της CIA, αναφέρεται ότι η ταινία και το πτώμα είναι πραγματικά.

«Η ταινία είναι πραγματική, το εξωγήινο πτώμα είναι πραγματικό και το πτώμα είναι ίδιο με αυτό που φαίνεται στις φωτογραφίες που είδε ο Kit στην ενημέρωση του Πενταγώνου 1987/88», είπε ο Γκριν σε ενημέρωση που έγινε το 2001 στο Πεντάγωνο. Ο Bigelow έχει σύνδεση με τον πρώην Αμερικανό γερουσιαστή Χάρι Ρέιντ.

Πώς έγινε η ανακοίνωση της είδησης

Στις 8 Ιουλίου 1947, η Roswell Daily Record δημοσίευσε ότι η αεροπορία αιχμαλώτισε «ιπτάμενο δίσκο» σε ράντσο στην περιοχή Ρόζγουελ. «Το γραφείο πληροφοριών της 509ης Ομάδας βομβαρδισμού στο Ρόσγουελ ανακοίνωσε σήμερα το μεσημέρι ότι στο έδαφός της βρέθηκε ιπτάμενος δίσκος». Ο Ταγματάρχης Marcel ήταν ο πρώτος που βρέθηκε στη σκηνή και ηγήθηκε της έρευνας, που οδήγησε στο συμπέρασμα ότι πρόκειται για συντρίμμια εξωγήινου ιπτάμενου δίσκου.

Όμως ο θόρυβος που δημιουργήθηκε δεν κράτησε πολύ. Λίγο αργότερα, το Τμήμα Πολέμου στην Ουάσινγκτον δημοσίευσε δήλωση στην οποία ξεκαθάριζε ότι επρόκειτο για τα συντρίμμια ενός μετεωρολογικού αερόστατου μεγάλου ύψους.

Η υπόθεση μοιραία ξεχάστηκε και πέρασε στη σφαίρα της λήθης, ακόμη και για τους ερευνητές των εξωγήινων. Το βίντεο επανήλθε όταν το 1978, ο ειδικός για τα UFO StantonT.Friedman κάλεσε σε συνέντευξη τον Ταγματάρχη Marcel που είχε αναλάβει την έρευνα. Ο Ταγματάρχης είπε εμφατικά ότι ο στρατός είχε συγκαλύψει την ανάκτηση ιπτάμενου δίσκου, με αποτέλεσμα η υπόθεση να επανέλθει στο προσκήνιο.

Τον Φεβρουάριο του 1980, η εφημερίδα The National Enquirer διεξήγαγε τη δική της συνέντευξη με τον Marcel, τραβώντας εθνική και παγκόσμια προσοχή για το συμβάν του Ρόσγουελ.

(Protothema)

 
Top