H Rolls-Royce επέστρεψε πανηγυρικά στην τέχνη του coachbuilding με την παρουσίαση της “Boat Tail”.
Πρόκειται για ένα υπερπολυτελές κάμπριο που κατασκευάστηκε έπειτα από ειδική παραγγελία ενός ξεχωριστού πελάτη και θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό – συγκεκριμένα, σε… τρεις μονάδες!

Κάτι παρόμοιο είχε συμβεί και το 2017 με τη μοναδική “Sweptail” -που κόστιζε $12,8 εκατομμύρια- ως ένα από τα ακριβότερα καινούργια μοντέλα όλων των εποχών, ένας τίτλος που τώρα πια ανήκει στην Boat Tail!

Όπως είναι εμφανές από το όνομα και από τις φωτογραφίες, η έμπνευση για τη δημιουργία της Rolls-Royce Boat Tail ήρθε από τα πολυτελή σκάφη.

Το χειροποίητο αμάξωμα από αλουμίνιο, που μοιάζει μονοκόμματο, δεν έχει τίποτα κοινό με τις υπόλοιπες Rolls-Royce.


Το προφίλ χαρακτηρίζεται από την έντονη γραμμή που ξεκινά από τη μάσκα και χαμηλώνει μέχρι τη μακριά ουρά, τις δίχρωμες ζάντες με λευκό πλαίσιο, τις μεγάλες πόρτες που ανοίγουν ανάποδα και το επιβλητικό μήκος που αγγίζει τα 5,8 μέτρα.




Στο πίσω μέρος κυριαρχεί το υψηλής ποιότητας ξύλο Caleidolegno με γραμμές από ανοξείδωτο ατσάλι. Η εικόνα θυμίζει yatch – όπως και οι γραμμές των πίσω φτερών που στενεύουν προς το κέντρο. Τα λεπτά φώτα LED βρίσκονται κάτω από μια λωρίδα χρωμίου, ενώ η υφασμάτινη αφαιρούμενη οροφή έχει και αυτή πολύ ιδιαίτερο σχήμα με τα C-pillars να δένουν στο αμάξωμα.

Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο είναι πως το πάνω μέρος της ουράς ανοίγει σε δύο τμήματα, αποκαλύπτοντας ένα ψυγείο για σαμπάνια, πλήρες σερβίτσιο από πορσελάνη, ειδικά ποτήρια, μια ανακλινόμενη ομπρέλα για σκιά, δύο ανακλινόμενα τραπεζάκια και δύο ανθρακονημάτινα σκαμπό της Promemoria.

Στην τετραθέσια καμπίνα έχουμε μπλε και γαλάζιο δέρμα σε εμπρός/πίσω καθίσματα, ασορτί ξύλο Caleidolegno στο ταμπλό, ένα χρονογράφο της Bovey και πίνακα οργάνων διακοσμημένο με την τεχνική Guilloche που χρησιμοποείται σε πανάκριβα ρολόγια και κοσμήματα. Ο ιδιοκτήτης συλλέγει πένες, οπότε μαζί με το αυτοκίνητο έρχεται και μια πένα Montblanc σε μια θήκη από αλουμίνιο και δέρμα που αποθηκεύεται μέσα στο ντουλαπάκι του συνοδηγού.

To κάμπριο χρησιμοποιεί τον twin-turbo V12 6,75 λίτρων που αποδίδει 571 PS και 900 Nm. Παρόλο που το σασί και ο κινητήρας προέρχεται από τη ναυαρχίδα της Rolls-Royce, το αμάξωμα είναι εντελώς νέο – όπως και τα φώτα – με 1.813 καινούργια μέρη που κατασκευάστηκαν αποκλειστικά για την Boat Tail.

Η Rolls-Royce δεν αποκάλυψε πόσο κοστίζει κάθε μια από τις τρεις Boat Tail – οι οποίες σχεδιάστηκαν με βάση το γούστο του κάθε ιδιοκτήτη. Παρ’ όλα αυτά, πληροφορίες του βρετανικού Autocar κάνουν λόγο για τιμή κοντά στα £20 εκατομμύρια (€23 εκατ.) που χαρίζει στη Rolls-Royce Boat Tail τον τίτλο του ακριβότερου αυτοκινήτου όλων των εποχών, πάνω από τις μοναδικές Rolls-Royce Sweptail ($12,8 εκατ.) και Bugatti La Voiture Noire (€16,5 εκατ).



Συνολικά, το Boat Tail χρειάστηκε τέσσερα χρόνια για να αναπτυχθεί και να κατασκευαστεί, πράγμα που σημαίνει ότι η εταιρεία άρχισε να το σχεδιάζει λίγο μετά το ντεμπούτο του Sweptail το 2017.

«Γεννήθηκε από την επιθυμία να γιορτάσει την επιτυχία και να δημιουργήσει μια διαρκή κληρονομιά», λέει χαρακτηριστικά ο CEO της Rolls-Royce, Torsten Muller- Otvos. «Στην αξιοσημείωτη πραγματοποίησή του, η Rolls-Royce Boat Tail σφυρηλατεί μια καθοριστική στιγμή στην ιστορία της μάρκας μας και στο σύγχρονο πολυτελές τοπίο.». Διαφωνεί κάποιος;

Πηγή: Rolls-Royce
 
Top