Γίγαντες όπως η Amazon και η Walmart είναι μερικά μόνο από τα παραδείγματα επιχειρήσεων που ανήκουν στο πελατολόγιο της εταιρείας. Στόχος του LinkedIn είναι να βοηθά ιδιώτες και επιχειρήσεις να μετρήσουν την επιτυχία τους βελτιστοποιώντας συγχρόνως το περιεχόμενό τους στην πλατφόρμα. Σήμερα, το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης φιλοξενεί περίπου 55 εκατομμύρια εταιρείες και 738 εκατομμύρια χρήστες.
Υπάρχουν παρόλα αυτά μερικά συνηθισμένα λάθη τα οποία κάνουν ακόμη και μεγάλες εταιρείες στην προσπάθειά τους να προωθηθούν στην πλατφόρμα. Σύμφωνα, μάλιστα, με τον Άρον Τζίμας, συνιδρυτή και δημιουργικός υπεύθυνος στρατηγικών περιεχομένου της Knotch, αυτές είναι οι 5 πιο συχνές παγίδες στις οποίες πέφτουν οι επιχειρήσεις.
1. Μην δημοσιεύετε συνεχώς περιεχόμενο που σχετίζεται με εκπτωτικά προϊόντα και πωλήσεις.
Αντί να επιλέξετε να αναρτήσετε το ίδιο ή παρόμοιο περιεχόμενο δημοσιεύστε κάτι διαφορετικό. Κάτι που θα σας κάνει να ξεχωρίσετε από ανταγωνίστριες εταιρείες. Το κοινό σας είναι ως επί το πλείστον είτε εργαζόμενοι, είτε άτομα που αγαπούν την επωνυμία σας και φιλοδοξούν να μοιάσουν σε εσάς και στην επιχείρησή σας, επομένως μοιραστείτε μαζί τους τη φιλοσοφία σας. Δημοσιεύστε περιεχόμενο που θα βοηθήσει το κοινό σας να αναπτυχθεί επαγγελματικά.
2. Οι επιχειρήσεις χάνουν όταν δεν εστιάζουν στους υπαλλήλους τους
Ο Τζίμας είπε ότι οι εταιρείες συχνά δίνουν έμφαση στο εξωτερικό μάρκετινγκ και ξεχνούν τις δυνατότητες που προσφέρει το LinkedIn για εσωτερικές επικοινωνίες. «Το LinkedIn είναι ένα πραγματικά υπέροχο μέρος για να τιμήσουμε και να ευχαριστήσουμε τους υπαλλήλους μας για την προσφορά τους. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για την οικοδόμηση της εσωτερικής σας μάρκας» σύμφωνα με τα όσα είπε στο BusinessInsider.
Αναρτήσεις σχετικά με τα επιτεύγματα της εταιρείας και η επισήμανση των συμμετεχόντων στα μέλη της ομάδας, είναι ένας αλάνθαστος τρόπος για να αισθανθούν πολύτιμοι οι εργαζόμενοί σας. Φανερώνει ότι η εταιρεία είναι περήφανη για τους ανθρώπους πίσω από τα προϊόντα της. Σύμφωνα με την ανάλυση του LinkedIn, το 30% της εμπλοκής μιας εταιρείας στην πλατφόρμα προέρχεται από τους υπαλλήλους της, οι οποίοι είναι 14 φορές πιο πιθανό να μοιραστούν το περιεχόμενο του εργοδότη τους από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία.
3. Μην ξεχνάτε ότι είναι ένα κοινωνικό δίκτυο
Η επιχειρηματική εστίαση του LinkedIn σημαίνει ότι τα brands συχνά ξεχνούν ότι η πλατφόρμα είναι πάνω από όλα ένα κοινωνικό δίκτυο. Εάν είστε παθητικοί σε οποιοδήποτε κοινωνικό δίκτυο, τότε κάνετε ένα πολύ μεγάλο λάθος διότι δεν πρόκειται να δημιουργήσετε ένα σταθερό κοινό ούτε να χτίσετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας. Ο Τζίμας προσθέτει ότι οι επωνυμίες μπορούν να χρησιμοποιούν το LinkedIn για να βρουν και να συνδεθούν με άλλους ηγέτες του κλάδου.
Πέρυσι, η Knotch για παράδειγμα, η εταιρεία του προσκάλεσε 250 από τις επαφές της στο LinkedIn να δημιουργήσουν μια ανεξάρτητη κοινότητα ηγετών – εταιρειών, προκειμένου να συμβάλουν στη δημιουργία περιεχομένου για το LinkedIn της Knotch.
4. Μην ανακυκλώνετε περιεχόμενο επαναδημοσιεύοντάς το από άλλα κοινωνικά μέσα
Η Τζίμας παρατήρησε ότι οι επωνυμίες ανακυκλώνουν συχνά περιεχόμενο από το Instagram ή το Facebook χωρίς να το προσαρμόζουν στο LinkedIn, διακινδυνεύοντας να μειωθεί με αυτόν τον τρόπο η αφοσίωση. Για να το αποφύγετε αυτό, ο Τζίμας συνέστησε να σκεφτείτε τα φιλικά προς το LinkedIn γραφικά.
5. Αναλύστε τι κάνει το LinkedIn για την ευρύτερη στρατηγική σας
Άλλον ένα συχνό λάθος που κάνουν οι εταιρείες, είναι ότι αποτυγχάνουν να συνδέσουν τα αποτελέσματα του LinkedIn με την ευρύτερη στρατηγική και τους στόχους περιεχομένου τους. Κάθε φορά που ένα brand δημιουργεί περιεχόμενο στο LinkedIn, πρέπει να σκεφτεί το επιθυμητό αποτέλεσμα – είτε πρόκειται για την οικοδόμηση οπαδών είτε για την αύξηση της προσέγγισής της – ώστε να μπορεί να παρακολουθεί την πρόοδο προς αυτό.
Η Τζίμας παρατήρησε ότι οι επωνυμίες ανακυκλώνουν συχνά περιεχόμενο από το Instagram ή το Facebook χωρίς να το προσαρμόζουν στο LinkedIn, διακινδυνεύοντας να μειωθεί με αυτόν τον τρόπο η αφοσίωση. Για να το αποφύγετε αυτό, ο Τζίμας συνέστησε να σκεφτείτε τα φιλικά προς το LinkedIn γραφικά.
5. Αναλύστε τι κάνει το LinkedIn για την ευρύτερη στρατηγική σας
Άλλον ένα συχνό λάθος που κάνουν οι εταιρείες, είναι ότι αποτυγχάνουν να συνδέσουν τα αποτελέσματα του LinkedIn με την ευρύτερη στρατηγική και τους στόχους περιεχομένου τους. Κάθε φορά που ένα brand δημιουργεί περιεχόμενο στο LinkedIn, πρέπει να σκεφτεί το επιθυμητό αποτέλεσμα – είτε πρόκειται για την οικοδόμηση οπαδών είτε για την αύξηση της προσέγγισής της – ώστε να μπορεί να παρακολουθεί την πρόοδο προς αυτό.