Πληροφορίες αναφέρουν ότι η εταιρεία προχώρησε σε παραγγελία νεότευκτων τάνκερ, κλείνοντας συμφωνία με το κινέζικο ναυπηγείο Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding (SWS).
Σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, πριν από λίγες ημέρες ο πρόεδρος της Enesel, Φίλιππος Λαιμός και ο γενικός διευθυντής του ναυπηγείου, Chen Gang, υπέγραψαν μέσω διαδικτυακής σύνδεσης τη σχετική σύμβαση, που προβλέπει την κατασκευή δύο τάνκερ aframax/LR2, χωρητικότητας 114,000 dwt. Παράλληλα, υπάρχει option για την κατασκευή ενός τρίτου ίδιου πλοίου.
Το κόστος, κατά τις πληροφορίες, θα ανέλθει στα 50 εκατ. δολάρια για κάθε τάνκερ και η παράδοση τους προγραμματίστηκε για το 2023. Η τιμή κρίνεται συμφέρουσα, σύμφωνα με τους ναυλομεσίτες.
Τα πλοία θα κατασκευαστούν με βάση τη Φάση 3 των προτύπων του Δείκτη Ενεργειακής Απόδοσης του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού και εκτιμάται ότι θα είναι εξοπλισμένα με scrubbers.
Σημειώνεται ότι η Enesel υπέγραψε τον Φεβρουάριο μία ακόμη συμφωνία για την κατασκευή ενός τάνκερ LR2 χωρητικότητας 114,940 dwt, με το νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Daehan Shipbuilding, στην τιμή των 51 εκατ. δολαρίων και με option για ένα δεύτερο πλοίο. Στην ιστοσελίδα της αναφέρει ότι η παραλαβή του αναμένεται κατά το τρίτο τρίμηνο του 2022.
Επιστροφή στην αγορά ξηρού φορτίου
Η ναυτιλιακή δραστηριοποιείται στους κλάδους των containerships και των τάνκερ, ενώ οι τελευταίες κινήσεις της με στόχο την επέκταση του στόλου της είναι εστιασμένες στα δεξαμενόπλοια.
Ωστόσο, έχει επιστρέψει και στην αγορά ξηρού φορτίου μετά από αρκετά χρόνια απουσίας, καθώς έχει υπό κατασκευή δύο ultramax bulkers χωρητικότητας 61,000-dwt, στο κινέζικο ναυπηγείο Dalian Cosco, τα οποία θα παραλάβει κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022.