Όταν οσμίζεσαι ευκαιρίες και κέρδη τότε επιχειρείς. Ρισκάρεις βέβαια ειδικά οταν οι θαλάσσιες μεταφορές κρύβουν εκπλήξεις. Άλλοτε κερδοφόρες και άλλοτε ζημιογόνες.

Ένα αέναο παιχνίδι στην «σκακιέρα» της θάλασσας. 
Ειδικά σε αυτό το παιχνίδι οι Έλληνες εφοπλιστές βγαίνουν σχεδόν πάντα νικητές. Ένας απο αυτούς ο Σταμάτης Τσαντάλης.  
Σύμφωνα με δημοσίευση της dealnews.gr, ηSeanergy Maritime Holdings Corp. ανακοίνωσε σήμερα τη συμφωνία αγοράς ενός επιπλέον Capesize πλοίου.
Το πλοίο έχει κατασκευαστεί το 2006 σε διεθνούς φήμης ναυπηγείο της Ιαπωνίας, έχει χωρητικότητα 177,000 dwt περίπου και θα μετονομαστεί σε M/V Tradership.

Η παράδοσή του αναμένεται προς το τέλος του πρώτου τριμήνου ή στην αρχή του δεύτερου τριμήνου του 2021. Με την παράδοσή του, ο στόλος της Εταιρείας θα αυξηθεί στα 12 Capesize πλοία και η συνολική μεταφορική ικανότητα θα ανέλθει σε 2.103.042 dwt περίπου. Η αξία αγοράς ανέρχεται στα 17 εκατ. δολάρια και θα χρηματοδοτηθεί με ίδια κεφάλαια.



Τσαντάνης: Αυξήθηκε η μεταφορική δύναμη του στόλου μας πάνω από 2.1 εκατ. dwt

Ο Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώνουμε την απόκτηση ενός ακόμα Capesize πλοίου, κατασκευασμένο στην Ιαπωνία, που αυξάνει περαιτέρω την μεταφορική δύναμη του στόλου μας πάνω από 2.1 εκατ. dwt. Το πλοίο αναμένεται να μας παραδοθεί άμεσα και οι προοπτικές της αγοράς των Capesizes για το 2021 είναι εμφανώς βελτιωμένες με τα επίπεδα των ναύλων των Capesizes για το πρώτο τρίμηνο του 2021 να είναι αυξημένα κατά 60% σε σχέση με τον μέσο όρο των τελευταίων 5 ετών.

Με την προσθήκη του νέου πλοίου, η Εταιρεία βρίσκεται στη βέλτιστη θέση να επωφεληθεί από την τρέχουσα άνοδο της αγοράς, με το σύνολο του στόλου ναυλωμένο spot ή χρονοναυλωμένο στον BCI – Baltic Capesize Index. Η Seanergy θα συνεχίσει να επιδιώκει συναλλαγές με στόχο την περαιτέρω αύξηση της αξίας των μετόχων της».
 
Top