«Δεν θέλω να παντρευτώ ξανά, προτιμώ να είμαι η ερωμένη του άνδρα που αγαπώ, όχι η σύζυγός του...».

Στα 75 της χρόνια η κυρία δείχνει την τεράστια κλάση της με τούτα τα λόγια. «Θέλω να είμαι ερωμένη, όχι η σύζυγος...».

Ερωμένη σ' αυτή την ηλικία; Ναι, αισθάνεται ικανή να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του εραστή της. Μιλάμε για βραβευμένη καλλιτέχνιδα, για άτομο με αξιοπρεπέστατη προσωπική ζωή, όχι κάποιο τσουλί. Σαρλότ Ράμπλινγκ. Ψυχρή φωνή, παγωμένο βλέμμα, μεταλλική ματιά. Ατού της, το μυστηριώδες όπως ξεπηδάει μέσα από τα μάτια της και απλώνεται σ' όλη τη φιγούρα της.

«Το ότι βρίσκομαι στην όγδοη δεκαετία της ζωής μου δεν σημαίνει πως δεν υπάρχω ακόμα ως γυναίκα, ως σύντροφος. Πως έχω τελειώσει, πως δεν μπορώ να δώσω στο αληθινό αρσενικό ό,τι περιμένει από το ταίρι του...».

Δεν τα λέει ακριβώς έτσι η ίδια, απλώς «μεταφράζει» κανείς την κουβέντα της στους Sunday Times. Είπε και το άλλο: «Νιώθω να ανάβει μέσα μου ο διακόπτης του αρπακτικού..., ότι μ' αυτόν που είμαι θέλω να είμαι η ερωμένη του, όχι η σύζυγός του...».

Είχε γράψει στην Ιστορία του σινεμά η Charlotte Rampling, γεννημένη Φεβρουάριο του 1946, στον ρόλο της έγκλειστης σε ναζιστικό στρατόπεδο, όπου στο νεανικό κορμί της έβγαζε όλες τις σεξουαλικές του ανωμαλίες αξιωματικός των Ες-Ες (στον ρόλο ο Ντερκ Μπόγκαρντ). Η περιβόητη ταινία του 1974 «Ο Θυρωρός της Νύχτας», σκηνοθετημένη από την Ιταλίδα Λιλιάνα Καβάνι.

Μετά τον πόλεμο για να μην τον αναγνωρίσουν, ο χιτλερικός αξιωματικός δεν κατέφυγε στη Λατινική Αμερική ή στη Νότια Αφρική, όπως άλλα καθάρματα σαν κι αυτόν. Είναι πλέον ένας φοβισμένος ανθρωπάκος και τη σκαπουλάρει εργαζόμενος ρεσεψιονίστ βραδινή βάρδια σε ξενοδοχείο περιθωριακό της Βιέννης. Εκεί, το 1957, εμφανίζεται με τον μαέστρο σύζυγό της η πρώην κατάδικη, στην οποία ικανοποιούσε τον σεξουαλικό σαδομαζοχισμό του. Το θύμα του δεν τον καταδίδει...

...Αντί να λειτουργούν εφιαλτικά τα σεξουαλικά βασανιστήρια που την υποχρέωνε, αυτή νιώθει να τον ποθεί μετά από χρόνια που τον συνάντησε. Και οι δυο τους παραδίνονται σε μια χωρίς όρια αναζήτηση της σεξουαλικής ηδονής. Γι΄ αυτό η ταινία χαρακτηρίστηκε φιλοναζιστική και απαγορεύτηκε από τη λογοκρισία. Αξίζει να σημειώσει κανείς ότι αντέγραψαν και μιμήθηκαν τον «Θυρωρό» της Καβάνι, η οποία γεννήθηκε σαν σήμερα 12 Ιανουαρίου, το 1933. Ναι, μετά απ' αυτό το φιλμ η κινηματογραφική κάμερα σκηνοθετών έδωσε ερωτισμό και γυμνό σε ακραίους βαθμούς.

Επιστροφή στην πρωταγωνίστρια του Θυρωρού, την Αγλλίδα Σαρλότ Ράμπλινγκ, η οποία δεν έχει σταματήσει να γυρίζει ταινίες κάθε χρόνο. Μετά από δύο γάμους, ο δεύτερος με τον διάσημο Γάλλο συνθέτη Μορίς Ζαρ, έχει ζευγαρώσει με μόνιμο εδώ και χρόνια γκόμενο, ταιριαστό στην ηλικία και στις απαιτήσεις της. Και στην πραγματική ζωή η σεξουαλικότητα της κυρίας Ράμπλινγκ περιορίζεται σε ομαλές, όχι ανώμαλες επιθυμίες αλά «Θυρωρού της Νύχτας».

Ο Θυρωρός της Λιλιάνας Καβάνι (στη φώτο Σαρλότ Ράμπλινγκ και Ντερκ Μπόγκαρτ) παραμένει σημείο αναφοράς στην εξέλιξη του σινεμά, αλλά και αντικείμενο προβληματισμού της σεξουαλικής σχέσης σώματος και πολιτικής, σεξουαλικής επιθυμίας και ψυχισμού.
..................................
Κακία λένε τη μαλακία «σχολιαστών» στο διαδίκτυο, διάβασε στο apodytiriakias.gr
 
Top