Ένα βίντεο από το πάρτι γενεθλίων που έκανε ο πρόεδρος του ΔΣΑ, Δημήτρης Βερβεσός, εν μέσω πανδημίας και lockdown, κάνει τον γύρο του διαδικτύου και ήρθε να προστεθεί στις φωτογραφίες που είχαν αναρτηθεί, προκαλώντας ήδη σεισμό αντιδράσεων...

Στο βίντεο ακούγεται πάντως και το σύνθημα: «Σεισμός, σεισμός Δημήτρης Βερβεσός και… Συνωστισμός!».





Νωρίτερα σήμερα είχαν δει το φως της δημοσιότητας οι φωτογραφίες που ανέβηκαν σε λογαριασμό στο Instagram από παρόντα στο πάρτι (ο οποίος στη συνέχεια τις διέγραψε αναλογιζόμενος προφανώς τον σάλο που θα επακολουθούσε) στο γραφείο του προέδρου του ΔΣΑ όπου συγκεντρώθηκαν περί τα δέκα άτομα.




Ο μόνος πάντως που φορούσε μάσκα ήταν ο... Δημήτρης Βερβεσός.
=========================

«Δεν υπήρχε κίνδυνος, είχα μηχανήματα αποστείρωσης αέρα»

Σε δήλωσή του, μετά τον σάλο που προκλήθηκε με τις φωτογραφίες που αναρτήθηκαν στο διαδίκτυο από συνεργάτες του, ο κ. Βερβεσός υποστηρίζει ότι δεν έγινε κανένα πάρτι. «Ήταν οι συγγενείς μου και τα παιδιά του γραφείου μου που ήρθαν να μου πουν χρόνια πολλά στο Σύλλογο» αναφέρει προσθέτοντας ότι είχε τρία μηχανήματα τα οποία κάνουν αποστείρωση του αέρα!
«Δεν έχει κανένα κίνδυνο ο χώρος που κινούμαι. Είναι οι προσωπικές μου σχέσεις σε έναν απολύτως ασφαλή χώρο και είχαμε τα παράθυρα ανοιχτά και προσωπικά φορούσα μάσκα» υποστηρίζει ακόμη, ισχυριζόμενος ότι κάποιοι τον στοχοποίησαν.

Αναλυτικά η δήλωση του προέδρου του ΔΣΑ Δημήτρη Βερβεσού:
«Ήταν οι συγγενείς μου και τα παιδιά του γραφείου μου που ήρθαν να μου πουν χρόνια πολλά στο Σύλλογο, όπου έχω τρία μηχανήματα τα οποία κάνουν αποστείρωση του αέρα. Μου είπαν χρόνια πολλά, ήπιαμε ένα καφέ, ένα κρασί και έφυγαν. Δεν έγινε κανένα πάρτι. Ήταν ο γιος μου, οι δυο ανιψιές μου και οι συνεργάτες του γραφείου μου με τους οποίους είμαι σε καθημερινή επικοινωνία. Δεν έχει κανένα κίνδυνο ο χώρος που κινούμαι. Είναι οι προσωπικές μου σχέσεις σε έναν απολύτως ασφαλή χώρο και είχαμε τα παράθυρα ανοιχτά και προσωπικά φορούσα μάσκα. Κάποιος συνάδελφος ανέβασε τη φωτογραφία και την πήραν από το διαδίκτυο για να με στοχοποιήσουν».
 
Top