Ο γιος του Πρωθυπουργού της Αρμενίας πήγε στον πόλεμο!
(πρώτη φορά στα χρονικά)
Η σύζυγος του Πρωθυπουργού σε... συνέντευξή της είπε: «Είπα στον γιο μου: Αγόρι μου, σε λατρεύω, αλλά πρέπει να ξέρεις πως δεν υπάρχει μεγαλύτερη τιμή σ’ αυτό τον κόσμο από το να πεθαίνεις για την πατρίδα σου»
Anna Hakobyan:
«Είναι η προσωπική μου άποψη, αλλά πρέπει να ξέρουμε πως αυτή τη στιγμή, η δύναμη μας είμαστε εμείς, η ελπίδα μας είμαστε εμείς. Είναι μια ιστορική στιγμή για τον λαό μας και όσο δύσκολη και να είναι, εμείς είμαστε εκείνοι που πρέπει να κάνουμε κάτι, αν δεν το κάνουμε εμείς δεν θα το κάνει κάνεις για μας. (...) Γι’ αυτό μην φοβάστε καθόλου, ο,τι και να γίνει μην φοβηθείτε, πρέπει να είμαστε δυνατοί, όσο δύσκολο και να είναι!
Αυτό που θα πω είναι κάτι προσωπικό, αλλά παράλληλα δεν είναι..Στο δρόμο προς το Αρτσάχ, ο σύζυγός μου είπε πως πρέπει να πάει ο γιος μας στον πόλεμο (...) Του είπα «ναι, βάλε τη στολή σου και πήγαινε». Έβαλε τη στρατιωτική στολή του και του είπα: «Αγόρι μου, σε λατρεύω, αλλά πρέπει να ξέρεις πως δεν υπάρχει μεγαλύτερη τιμή σ’ αυτό τον κόσμο από το να πεθαίνεις για την πατρίδα σου». Δεν ήξερα που θα τον στείλουν, δεν ήξερα αν θα μπορέσω να επικοινωνήσω μαζί του γι’ αυτό και του είπα αυτά τα λόγια όταν ήμασταν μέσα στο αμάξι. (...) Αυτά τα λόγια τα είπα όχι μόνο για τώρα, αλλά για όλη του τη ζωή. Τα είπα μια μέρα πριν, αλλά οποιαδήποτε στιγμή δεν θα αλλάξει αυτή η άποψή μου, ούτε τώρα, ούτε σε ένα χρόνο, ούτε σε δέκα χρόνια. Και ξέρω πως δεν είμαι η μοναδική μητέρα, όχι απλά δεν είμαι η μοναδική, είμαι μια από τις εκατοντάδες χιλιάδες μητέρες που το έχουν πει, ως γυναίκες και ως μητέρες! Και αυτή είναι η νίκη μας!
»

Αυτά!!!Τι να πει κανείς μετά απ’ αυτά τα λόγια!!
Συγκίνηση και Περηφάνια!! Θα νικήσουμε
Πως να χάσουμε όταν και η κυβέρνησή μας είναι υγιής και κυβερνούν την πατρίδα μας Άνθρωποι!! Είμαστε όλοι ένα!!!
Estell Stalina
 
Top