Η Αλεξάνδρα Καϋμένου που αποφάσισε να αποχωρήσει από το "Καλημέρα Ελλάδα" δεν μπόρεσε να κρύψει τη συγκίνηση της κατά τη διάρκεια της τελευταίας εκπομπής για τη σεζόν.
“Η Αλεξάνδρα δεν θα είναι μαζί μας την επόμενη τηλεοπτική χρονιά. Θέλω να σου πω το εξής, να είναι άσπρα τα καράβια και τα όνειρά σου να είναι άσπρα για τα επόμενα επαγγελματικά σου βήματα. Μας το γνωστοποίησες πάρα πολύ νωρίς και εγώ το εκτιμώ ιδιαίτερα αυτό”, είπε ο Γιώργος Παπαδάκης απευθυνόμενος στην Αλεξάνδρα Καϋμένου, με εκείνη εμφανώς συγκινημένη και με τρεμάμενη φωνή να απαντά:
“Έτσι ένιωθα, έτσι έπρεπε εφόσον είχα πάρει την απόφασή μου. Ήταν μία δύσκολη απόφαση και για μένα, δεν ήταν εύκολη. Πέρασα πάρα πολύ ωραία. Ήταν ένα πάρα πολύ ωραίο ταξίδι με φουρτούνες αλλά και με μπουνάτσα, με πολύ ωραίες στιγμές, με χαρές, με λύπες. Χάρηκα πάρα πολύ που σας γνώρισα όλους. Σε ευχαριστώ που μου έδωσες το χέρι σου και με πήρες δίπλα σου. Συγκινούμαι και δεν πρέπει. Σε ευχαριστώ για όλα”.
“Στα επόμενα βήματά σου τα επαγγελματικά και τα προσωπικά να ξέρεις ότι θα έχεις έναν δεύτερο μπαμπά. Εκεί που θα έρθει. Θα έρθει ένα υπέροχο παιδί, να την προσέχετε γιατί θα έχετε να κάνετε μαζί μου. Όσο για κάποιον, αν ποτέ σκεφτεί ότι θα πρέπει να ζητήσει το χέρι της, να ξέρεις ότι έχω βαρύ χέρι”, πρόσθεσε ο Γιώργος Παπαδάκης.
Δείτε το βίντεο:
 
Top