Greenpeace σε Μητσοτάκη: Τα κίνητρα αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων ...


Τα μέτρα προώθησης της ηλεκτροκίνησης να είναι κοινωνικά δίκαια να επιδοτηθεί η αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στα νοικοκυριά μεσαίου και χαμηλού εισοδήματος, σημείωσε ο υπεύθυνος για θέματα ενέργειας και κλίματος της Greenpeace

Με αιχμηρό τρόπο απάντησε η greenpeace στον Κυριάκο Μητσοτάκη με αφορμή την παρουσίαση από τον Πρωθυπουργό του κυβερνητικού προγράμματος για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης.


Όπως δήλωσε ο υπεύθυνος για θέματα ενέργειας και κλίματος της Greenpeace, Τάκης Γρηγορίου « τα προτεινόμενα κίνητρα αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα ωφελήσουν κυρίως νοικοκυριά που δεν έχουν ανάγκη στήριξης».


«Η κυβέρνηση πρέπει να θέσει ημερομηνία τερματισμού της πώλησης όλων των αυτοκινήτων με μηχανή καύσης ως το 2030, στέλνοντας τα κατάλληλα μηνύματα στην αγορά, ώστε νοικοκυριά υψηλού εισοδήματος να κινηθούν ανεξάρτητα και από μόνα τους στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτό θα επιτρέψει την αποδοτικότερη και κοινωνικά δικαιότερη αξιοποίηση των πόρων για την επιδότηση αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων αποκλειστικά από νοικοκυριά μεσαίου και χαμηλού εισοδήματος» σημείωσε με νόημα ο υπεύθυνος για θέματα ενέργειας και κλίματος της Greenpeace.

Διαβάστε ολόκληρη τη δήλωση του Τάκη Γρηγορίου

"Τα μέτρα προώθησης της ηλεκτροκίνησης που ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση. Ωστόσο, με τις σημερινές συνθήκες, τα προτεινόμενα κίνητρα αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα ωφελήσουν κυρίως νοικοκυριά που δεν έχουν ανάγκη στήριξης.

Αντί αυτού, η κυβέρνηση πρέπει να θέσει ημερομηνία τερματισμού της πώλησης όλων των αυτοκινήτων με μηχανή καύσης ως το 2030, στέλνοντας τα κατάλληλα μηνύματα στην αγορά, ώστε νοικοκυριά υψηλού εισοδήματος να κινηθούν ανεξάρτητα και από μόνα τους στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτό θα επιτρέψει την αποδοτικότερη και κοινωνικά δικαιότερη αξιοποίηση των πόρων για την επιδότηση αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων αποκλειστικά από νοικοκυριά μεσαίου και χαμηλού εισοδήματος.

Σε κάθε περίπτωση, η προώθηση της ηλεκτροκίνησης πρέπει να συνοδεύεται με πολιτικές μείωσης της χρήσης του αυτοκινήτου."
 
Top