Η καθημερινότητα όλων μας έχει πλέον αλλάξει λόγω των νέων συνθηκών που έχουν διαμορφωθεί, εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού και των περιορισμών στις μετακινήσεις.
Το “Μένουμε Σπίτι” έχει επιδράσει αρνητικά σε ενδιαφέροντα όπως είναι τα θέατρα και οι κινηματογράφοι και άλλαξαν τα χόμπι που υιοθετούν οι Έλληνες, τα οποία πλέον είναι προσαρμοσμένα σε δραστηριότητες εντός σπιτιού.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Mega, έχει παρατηρηθεί μείωση του ενδιαφέροντος στις αναζητήσεις που πραγματοποιούν οι πολίτες για τον κινηματογράφο (-86%), τις συναυλίες (-71%), το θέατρο (-67%), τον χορό (-37%) και την κηπουρική (-12%).
Αντίθετα, οι αναζητήσεις για «γυμναστική στο σπίτι» αυξήθηκαν κατά 614%, και ακολουθούν η αναζήτηση τηλεοπτικών σειρών (+488%), τα online παιχνίδια (+426%), τα χαρτοπαίγνια (+300%), τα ηλεκτρονικά παιχνίδια(+178%), το μαγείρεμα (+163%), η κατασκευή... origami (+100%) και το βελονάκι (+68%).
Δείτε το ρεπορτάζ του Mega: